Hallo zijn jullie er nog?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:34:01'));

Ik ga denk ik toch ook maar eens kijken bij dat bayzwemmen.
Ik ben zo'n scheiterd wat dat aan gaat!

Ik heb er ook heel lang tegenaan lopen hikken; echt da's echt wel een beetje triest.
Maar toen ik eenmaal de eerste keer geweest was en zag hoe leuk Thomas het vind en dat het eigenlijk helemaal niet zo eng is, toen was ik helemaal enthousiast en slaan we haast nooit over.

Ik moet ook eens gaan sporten, maar dat heb ik al zooooo vaak geroepen...ik doe het nooit.
Ik hou er ook gewoon niet van denk ik...

@ Ida, Erg he....ik zou nu al zenuwachtig zijn als ik wist dat ik dinsdag zou gaan...
Zoiezo vind ik het rot om nieuwe mensen te ontmoeten, terwijl dat juist leuk zou moeten/kunnen zijn...

Vanavond was het body-combat; een combinatie van vechttechnieken op muziek. Erg lekker om je even helemaal te laten gaan en je frustraties eruit te gooien!

Issie, jij wandelt graag en dat is ook goeie beweging. Het is wel belangrijk dat je iets doet wat je leuk vind anders hou je het heel moeilijk vol. Wat voor de een fitness is en voldoening geeft, dat kan voor jou lekker wandelen in de buitenlucht zijn.

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:44:57'));

@ Ida, Erg he....ik zou nu al zenuwachtig zijn als ik wist dat ik dinsdag zou gaan...
Zoiezo vind ik het rot om nieuwe mensen te ontmoeten, terwijl dat juist leuk zou moeten/kunnen zijn...

Dat had ik ook altijd heel sterk!
Nu zeg ik tegen mezelf; niet zeuren, je bent een volwassen vrouw, je schouders recht, je neus in de lucht en gewoon gaan!
Maar dat moet je leren en dat heeft tijd nodig!

goeie avond dames  ff lezen wat jullie allemaal hebben lopen roddelen

Terug
Bovenaan