Hallo zijn jullie er nog?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:50:34'));

@ Ida, nee, wat dat aangaat heb ik maar weinig moeders die ik ken in de buurt met baby's...
Ze wonen allemaal wat verder weg...

Da's wel jammer. Zou je op zich wel willen babyzwemmen?
Want dan zou je misschien gewoon effe een keer met jezelf moeten afspreken dat het dan gaat gebeuren en dan vertelt je dat tegen iemand die jou er aan gaat houden.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:54:39'));

En Debby, hoe kom jij van je frustraties af?

Kom ik zo gefrustreerd over dan??? whaaaaahahaha  
tja.. uhhh mag ik daar ff over denken?? lol

@dabby, volgens mij gooi jij je frustraties in die geweldige diskussies hier op dit forum. Ik geef effe geen voorbbeeld maar je weet vast wel wat ik bedoel. Daar kan jij behoorlijk goed je ei kwijt of niet dan?

Ik heb mezelf gezegd dat ik tot 21.00 achter de pc ging zitten, dus mijn tijd is aangebroken om jullie weer gedag te zeggen.
Ik hoop voor iedereen een goede nachtrust en alvast een heel prettig weekend met veel mooie en gelukkige momenten.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:57:26'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 20:50:34'));

@ Ida, nee, wat dat aangaat heb ik maar weinig moeders die ik ken in de buurt met baby's...
Ze wonen allemaal wat verder weg...

Da's wel jammer. Zou je op zich wel willen babyzwemmen?
Want dan zou je misschien gewoon effe een keer met jezelf moeten afspreken dat het dan gaat gebeuren en dan vertelt je dat tegen iemand die jou er aan gaat houden.

Ja, ik wil heel graag babyzwemmen...en ik weet 100%zeker dat Efraim het geweldig gaat vinden.
Ons zwembad is een paar weken terug verbouwd dus toen had ik een excuus...hahahaha...
Ik moet mezelf gewoon overwinnen en gaan...

Doeg Sil, wel goed van je!  
Prettig weekend he! En Slaap lekker vannacht!

Sil, bedankt voor je gezelligheid en je inbreng.
Een hele fijne avond verder toegewenst he
En vast welterusten straks

Terug
Bovenaan