Hallo zijn jullie er nog?

heyyy Ida!!

een flinke griep.. die meid al de 2e keer in 3 weken, en ik nu ook.. kon niet uitblijven hé?? komt wel goed hoor.. maar ik heb een druk weekje achter de boeg.. en dan ook nog ziek.. bleeehhhhrrrrr valt niet mee

Tsjonge, vervelend zeg.
En wat kun je doen om het leed te verzachten bij B'Elanna?

Onze knul is heel erg verkouden.

Zij stapt er sneller overheen dan mama... hahaha, maar als dochter zijnde kan je ook ziek zijn... als mama zijnde niet

ja, da's echt niet fijn dan he. Geen gelegenheid om lekker je bed in te kruipen om dan verwend te worden. Maar geef je ook zetpillen o.i.d. aan je meissie en is ze toevallig ook verkouden en wat doe je daaraan?

dit keer heb ik niets gegeven, behalve luuf...
eerverleden week had ze er wel flink last van...stomen in de douche, open gesneden ui onder het bedje.. badderen met spul van het kruidvat (voor als ze verstopt zitten) luuf smeren, zoutoplossing sprayen, bedje schuin gezet... en als de nood hoog was, een PM-zetpil.

Zo, behoorlijk aan het tobben geweest

Maare, ik ga weer afsluiten, beterschap en tot de volgende keer he

Lara is de afgelopen week ook flink verkouden geweest; zielig hoor, zo'n snotkoppie!
Hier ook gesprayed met zoutoplossing, dat was al afdoende om het leed te verzachten.
Ze had erg weinig trek in eten, dus we hebben haar vooral goed laten drinken. Met eten gewoon een beetje creatief zijn; hapje laten mee eten met ons, beetje vla, wat extra appelmoes en banaan. Alles bij elkaar komt er dan toch nog aardig wat binnen.

Terug
Bovenaan