Hallo!!

hoi

saman was 6 jaar niet geweest in irak en de 2e keer is 2 jaar geleden dat hij in irak is geweest
hij heeft mij zo'n mooie verhalen verteld over irak en het eenige waar wij het van kennen is saddam hoesein maar die is gelukkig weg en nu is het er veel slechter aan toe als van te voren. er is zoveel argeologie en monumenten en lekker eten dat is gewoon niet normaal en ook met de bestorming van het nationaal argelogisch museum dat iedereen de spullen meeneemt als of het een supermarkt is echt jammer want dat museum zou ik wel willen bezoeken maar helaas.
zodra het kan gaan we ook maar ik denk dat het nog jaren duurt en ik hoop ook de moeder van saman nog te ontmoeten en de rest van de familie.
als hun spreken begrijp ik waar ze het over hebben maar zo goed kan ik geen koerdisch alleen wat basis regels en de rest gaat in het engels.
maar het is nu toch ook niet zo best in roemenie met al die overstromingen. ik hoop dat het snel stopt
maar het zal allemaal wel goed komen

groetjes kristel
 
Hi,

Ben erg nervues vandaag.Ga va morgen,zaterdag,weer werken.Ik ga aan de slag bij een bowling&pool centrum.Ik heb in geen 3jaar gewerkt,word wat.Maar ik werk alleen maar 1dag in t weekend&2 a 3 avonden per week.Zo dat Alin dan bij de boys kan zijn,maar we toch ook tijd samen hebben.Ben benieuwd hoe t Alin zal afgaan,want ik was r altijd.Maar heb vertrouwen en denk dat t goed is wat tijd voor de 3mannen samen.En voor mij,even wat voor mezelf,en ik ken nog niet veel mensen hier,wat best eenzaam is.Maar ik heb nog net t begin mee gekregen van de overstromingen in Roemenie.Ik moest door de getroven gebieden reizen om van A naar B tekomen.De ravage,t verlies,ik heb er geen woorden voor.En in Roemenie heb je geen verzekering,dus mensen zijn alles kwijt.Hebben gewoon niks meer.Terwijl ze er jaren zo hard  voor heeben  gewerkt.Alles kwijt door iets waar we ook weer niet zonder kunnen,water.Onze fam.daar ik gelukkig niet getroven.En ons huis en appartment zijn ook veilig.Maar ik heb echt t doen met die mensen.En nu ook weer in Irak,op die brug.Zoveel levens verloren,verwoest.  Ik word sinds ik zelf moeder ben, zo depressief van al die beelden.Toch zal ik diumen voor je dat t zo snel mogelijk veilig genoeg is voor je hele gezin om naar Irak te gaan.En ja ik kenden Irak ook alleen van Saddam,maar ook van de rijke geschiedenis.Ik kende Roemenie alleen van Ceaucescu en Dracula.Erg he?Ziiten 2lingen bij jullie in de fam?Mje gijn  moeder is van n 2ling,heb 2ling  zussen(1 van ze is in oct.uitgerekend),en mn oudte zus heeft 2ling boys.Ik ben dus gescreent,maar nee.En zal r ook nooit komen.Wij houden t bij de 2boys.Veel mensen vragen,wil je geen meisje dan?Nee, en denk ook niet dat ik een meidenmoeder ben.Hou van ravotten,gek doen,voetbal enzo.
Groetjes Maroesca+fam
 
hoi

inderdaad zitten 2lingen ook bij mij in de familie aan 2 kanten saman zijn broer   en zijn vrouw heeft ook een eeneiige 2ling meisjes van 3 jaar en is nu 5 maanden zwanger van 1 kindje. en mijn oma heeft ook een 2ling gehad waarvan er in al tijdens de zwangrschap is overleden maar mijn moeder heeft nog wel eeneiige nichtjes (veel he )
dus we hadden het wel verwacht.
mijn zus is met haar man al 5 jaar bezig met kinderen krijgen dus het is voor haar een droom om een kind te krijgen en bij hun ligt het aan de man maar ze is al door het hele medisch molen geweest en mag aan het eind van het jaar weer beginnen maae ze heeft wel kans op een 2ling i.v.m.   IVF ik vind het echt sneu voor haar ook omdat ik dus moest vertellen dat ik een 2ling kreeg en dat wist ik na 13 weken met de eerste echo.
ik hoef gelukkig  nog niet te werken omdat ik een pps heb (depressie) is echt balen maar ja dat gaat ook wel weer over hoop ik
maar ik zou het wel fijn vinden als ik weer mag zodat ik weer een beetje onder de mensen kom. maar ik moet eerst aan mij zelf denken en waarschijnlijk ga ik dan ook s'avond werken omdat ik het kdv te duur vind
ja het is wat in de wereld en nu weer in de usa en het blijft maar aan de gang.
ik hoop dat het snel beter word
dat van dracula wist ik eigenlijk niet  sorry maar ja.

groetjes kristel 2lingmama
 

Hi hoe is t daar? Gaat super hier. T werken bevalt me perfect. Heb r al 2dagen opzitten. Ze zijn heel welkom&warm op mn werk, dat scheelt echt. En t gaat Alin perfect af met de boys. Ja, dat is voor mij 1 van de grootste redenen om weer te werken.Weer een beetje onder de mensen te zijn, wat contacten te leggen/maken.

Hopelijk gaat t snel beter met je, &kan jij ook weer aan de slag.We duimen van af hier voor je. Ik weet t t is zwaar. Bij Brendan was ik dichtbij een depressie. Huilde veel, erg moe, geen energie. Nou was Brendan ook een hele moeilijke baby. Hij sliep slecht, soms maar 5 a 6 p.dag, had extreme buikkrampjes.Heb heel wat km afgelegd met hem in mn armen, op&neer door t huis. Hij was heel onrustig. Na 9maanden was dit over, en leerde ik genieten van hem als nooit te voren.Hij's nu een echte engel.

En laat me hou me op de hoogte over je zus.Ik duim voor dr dat ook zij snel moeder zal zijn. Ik ken 2mensen, 1na 3jaar proberem&1 na 5jaar proberen, die t afgelopen jaar zijn bevallen.Een jongetje& een meisje. Dus ze moet de
moed zeker niet opgeven!!!

Waar gaan we heen in deze werled zeg??!! Ja, die oorkaan is de US. Dat van die brug in Irak. En t water overlast in Roemenie. Ik word er zo naar van, al dat verdriet. Ik ben sinds ik moeder ben heel gevoelig. En is hier een reclame op tv over niet met drank op rijden. En je ziet een kindje overreden worden. Nou ik kan daar dus niet naar kijken. Dan zap ik.  Nou ben ik een grote voorstander van die anti-alchol reclames. En gelukkig Alin t met  me eens. Een van ons blijft altijd nuchter, en we zullen nooit in de auto stappen bij iemand die gedronken heeft.

Zit jij op MSN? Daar zijn een aantal mama-groepen voor mama's die half-bloedjes hebben&/of getrouwd zijn met een man met een andere cultuur.Erg gezellig.  Ben je geintresseerd?

Groetjes Maroesca&aanhang.
Take Care




 
hoi maro

ik zit idd als ik tijd heb wel eens op msn maar alleen met hotmail en ik wist ook niet dat er een speciale groep was. zou wel leuk zijn om ervaringen uit te wisselen.
ik heb ook zo'n hekel aan alcohol ik drink zelf niet geen druipje alcohol voor mij.
ook altijd met de ongelukken die zatlellen komen er altijd goed van af.

ik moet donderdag naar mijn eigen huisarts om te kijken wat we aan de drepressie gaan doen omdat ik geen medicijnen wil en de arbo arts wil persee dat ik antie deprierotsooi ga slikken maar ja we komen er wel uit.

ik duim elke dag voor mijn zus en ik zeg ook dat ze hoop moet houden
maar even kort want ik ga nu koken

kijk even op www.mijnalbum.nl/Album=SBCA6BUI
zie je mijn kindjes



groetjes kristel
 
Hi, hoest? Ik heb niet veel tijd, druk druk druk met Dylan.Hij heeft in Roemenie niet alle vaccinaties gehad die ze in Ierland geven, en heeft dus een nieuw schema.Gister was de 1ste rondeνis hij wat hangerig. Maar kan je me v.a nu mailen op marociuntuc@hotmail.com. Dan kan ik je bij die MSN groep voorstellen, en t mailt  wat makkelijker.Hoop snel van je t horen.
Groetjes Maroesca&Fam.

(PS Wat een schatjes die 2mannetjes van je!!!!)
 
Terug
Bovenaan