Hallo

Welkom! Als het forum gewoon werkt, kun je geen weekje afwezig zijn, anders moet je teveel bijlezen!!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi Pauline,

Welkom hier! En pas op, want het is echt verslavend.
Ik heb trouwens een tijd in Harderwijk gewerkt (ben thuisblijfmoeder sinds Wieteke geboren is). Ik gaf muziek op het RSG Slingerbos en was mentor. Ben dus regelmatig in Drielanden geweest voor mentorbezoekjes! Toevallig.
Trouwens, mijn man werkt nu op het RSG (geeft Duits), dus wie weet komen we elkaar nog eens tegen in Harderwijk (ga hem wel eens ophalen).

Groetjes,
Geeske & Wieteke (15-09-2006)

Hiya pauline!

Wat een leuk kereltje heb je (vind z'n naam ook mooi) Welkom in ons cluppie (huh? cluppie...is dat 'n woord?)
Ik ben ilja en ben moeder van maximus (30-08-2006) Ik kom uit Utrecht, maar woon sinds een jaar of 6 in new york.

Oh enne over dat vinden van gezellige mama's met wie je dingen kan delen...look no further! je hebt ons gevonden! hahaha

Ajuus, ilja

Wat moet ik al een hoop namen gaan onthouden !.
Ik ga me best doen.

Haha nog meer om te onthouden:

ik ben Renske

mama van Isa (29-05-2004) en Meike (12-07-2006)

ben juf in het basisonderwijs en 33 jaar

oh ja, woon op Vlieland.

Morgen een overhoring????????

Groetjes

Hey Pauline!

Ik was helemaal verrast om te lezen dat je uit Harderwijk komt, ik namelijk ook! (dus Susan had helemaal gelijk!). Ik woon met Edwin en Ivar (18-9-06) in Stadsweiden (dus ook nog dichtbij haha).

Het is een supergezellig forum, echt lieve meiden hier! Ben  nog nooit naar een forummeeting geweest, maar ben dit wel zeker van plan!

Groetjes Jenneke

Ik ga maar even leren dan anders haal ik die overhoring nooit haha

jenneke; dan wonen we inderdaad  vlak bij elkaar en doen we waarschijnlijk boodschappen in dezelfde supermarkt haha

leuk plekje he harderwijk ik vermaak me  hier wel woon hier nu ook alweer 15 jaar.

liefs pauline  

Hoi Pauline,

Van harte welkom en héél véél babbelplezier...je bent echt op de goeie plek hier!
Ik ben Kitty 35jaar en moeder van dochter Tess 22-09-'06

Liefs Kitty en Tess.

Oh ja,wat heb je een heerlijk menneke,wat een knapperd!

Terug
Bovenaan