hallo

Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb me net geregistreerd.
Ik ben 27 en de moeder van Christiaan (16-11-2005) en Matthias (10-1-2007).
Christiaan was bijna 14 maanden toen Matthias werd geboren. Zijn er meer moeders die twee kinderen 'snel achter elkaar hebben gekregen? En hoe vinden jullie dat?
Wij hebben het ritme overdag inmiddels wel te pakken, maar rond etenstijd is het vaak een chaos... Christiaan is moe/hongerig, Matthias wil een fles en ondertussen moet het eten gekookt worden..........
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes, Marlies

Welkom Marlies,

Ik herken dat wel hoor, rond etenstijd. Mijn oplossing: De oudste krijgt een banaan, de jongste de borst en wij eten 3 kwartier later. Normaal eten we om kwart over 5, dus dan is het nog netjes 6 uur. En het geeft me een rustig gevoel dat ik niet alles tegelijk hoef te doen.

Hoi!

Ben wel benieuwd naar de ervaringen! Wij hebben net onze eerste gekregen, maar willen ook graag twee kindjes snel achter elkaar (en misschien nog wel meer?!). Dus ik ben benieuwd hoe het bevalt!

Liefs,

Eveline

Hoi,
leuk dat je ook mee komt praten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ook ik ben wel nieuwsgierig naar de ervaringen van 2 snel achter elkaar.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Ik ben ook nieuwsgierig, ben het namelijk ook van plan. Maar ze zeggen toch altijd dat je toch wel het beste 9 maanden kan wachten? Voor je lichaam omdat het zich nog moet herstellen?
Dus ik dacht in september weer te beginnen en jullie? Of beginnen jullie weer eerder?

groetjes,
Daphne

dat ik niet de enige ben die na de bevalling al gelijk over een 2e fantaseerde wist ik inmiddels al.maar leuk dat jullie het serieus overwegen!ik ben ook benieuwd naar ervaringen,want ik kan bijna niet wachten.ik zit er zelf aan te denken een half jaartje te wachten.vooral ook omdat ik graag mn oude gewicht terug wil en na de volgende bevalling graag weer.als t een beetje wil zal er dan 15/16 maanden tussen de kids zitten.
groetjes kari

Grappig, misschien zitten we dan straks wel weer met zijn allen op hetzelfde forum!!! Soms snap ik het zelf niet: dat ik zo moe kan zijn en toch al weer aan een tweede denk. Maar mijn meissie is gewoon zo lief, zo wil ik er nog wel een (paar)! Ik wil ook nog even een paar maandjes wachten om mijn lijf even te tijd te geven om bij te komen. Dus rond de zomervakantie weer gaan proberen of zo.
Maarreh...blijkbaar hebben moeders van twee kindertjes snel op elkaar het wel heel druk, want ik lees maar één reactie, hihi!

Hallo allemaal,

Leuk om te lezen dat jullie al zo praten over een tweede. Bij mij duurde het wel even voordat ik over de bevalling  heen was  (nu bijna 9 weken geleden). Het begint nu een beetje te komen dat ik wel een tweede zou willen. Maar denk dan wel gelijk aan het praktische, als je eerste nog zo klein is en nog niet in een ander bedje kan moet je dus weer een ledikantje kopen. Zo ook met de kinderwagen. Hoe lossen jullie dat op?

groetjes Sonja mama van Evi (6-1)  

Terug
Bovenaan