ik zit ook de praktische kant te overdenken.met de spullen zal t wel loslopen,die kun je voor beide gebruiken en de kleertjes kunnen doorschuiven en een 2e ledikantje kun je op marktplaats kopen voor een paar tientjes.wat mij lastiger lijkt is met 2 niet/nauwelijks lopende kids alleen naar de winkel of op visite ??lopend gaat nog wel,baby in de buikdrager(kan de eerste 6 weken trouwens ook nog niet eens) en dreumes in de buggy.maar met de auto..??ik loop met alleen boas al te hannessen.naar de supermarkt gaat nog,dan parkeer ik de maxicosi op de winkelwagen.maar als ik naar een andere of meerdere winkels ga of ergens op bezoek dan laad ik de kinderwagen in de kattenbak.
misschien zal ik toch wat minder ondernemend moeten worden dan en wat meer thuisblijven.en als ik dat niet volhoud toch maar een dubbele buggy die ook in mn auto past ofzo..
ik ben erg benieuwd naar verhalen van ervaringsdeskundigen,maar die hebben het idd schijnbaar nog al druk,zoals eveline al zei haha..
misschien moeten we er toch nog eens over na denken?
groetjes kari
misschien zal ik toch wat minder ondernemend moeten worden dan en wat meer thuisblijven.en als ik dat niet volhoud toch maar een dubbele buggy die ook in mn auto past ofzo..
ik ben erg benieuwd naar verhalen van ervaringsdeskundigen,maar die hebben het idd schijnbaar nog al druk,zoals eveline al zei haha..
misschien moeten we er toch nog eens over na denken?
groetjes kari