Hallo!

Hallo allemaal,
Ik heb net getest en ben zo blij! Want ik ben zwanger. Ik heb een mega onregelmatige cyclus maar kom volgens mij uit op 26 okt.
Het word trouwens mijn 3e kindje. Ik heb al een zoon van 3 (bijna 4) en een dochter van 1,5jaar.
Groetjes Lillian

hai truus
Ik voel me prima!! Ik had vorige week wel heel erg last van steken vlak   boven mijn lies (lijkt heel gek nog het meeste op bandenpijn, maar zo vroeg ??) Maar goed was misschien we de voorbode voor de positieve test vanmorgen   :D.
Hoever ben jij eigenlijk??
Groetjes

Hoi Lilian,

Gefeliciteerd!!
Ik verwacht ook de derde en heb ook een zoon van 3 (in juli 4) en een dochter van 1 (in april 2)... grappig dat het bijna hetzelfde is!
Geniet lekker van je zwangerschap... als je tenminste nog geen nare kwaaltjes hebt!

Groetjes, Michele

Dank jullie wel tineke en michele. Wat leuk dat jullie ook een 3e verwachten. Stijgen we met zijn 3e toch boven het nederlandse gemiddelde uit hihi. Hebben jullie al kwaaltjes? Ik heb al 1,5 week steken wat voelt als bandenpijn. Wist niet dat dat al zo snel kon. Blijft onwerkelijk allemaal, tis dat ik een positieve test heb want kan het nog moeilijk geloven allemaal.

Terug
Bovenaan