Hallo!

Hallo,
Wat leuk om te lezen dat er zoveel vrouwen zwanger zijn van hun derde kindje. Wij zijn ook zwanger van onze derde. Wij hebben een zoontje van bijna 5 en ons dochtertje is 2,5. Ik ben rond 12 oktober uitgerekend. Ik moet zeggen dat de kwalen afgelopen weekend goed op gang zijn gekomen. Ik ben weer verschrikkelijk misselijk. Heb hier mijn vorige twee zwangerschappen ook last van gehad. Hoop maar dat het snel overgaat.
Hebben jullie al last van kwaaltjes??

Hallo allemaal,

Een dikke proficiat voor iedere zwangere!!!!!
Ik ben nu in verwachting van onze 3e. Mijn dochter is bijna 3 en vorig jaar heb ik mijn zoontje moeten afstaan  toen ik precies  5 maanden zwanger was. Dus nu is het heel spannend allemaal. Vorige week dinsdag heb ik al een echo gehad in Veldhoven (maxima ziekenhuis) Volgende week dinsdag krijg ik er weer eentje. Hopelijk zien we nu het hartje kloppen.

Liefs Margret

he Margret,

heb je verhaal gelezen en wat jij heb meegemaakt is niet niks wou nu eigenlijk wel weten hoever jij nu heen bent??
lijkt me allemaal wel weer heel spannend

liefs maggie

Hallo Lillian en Maggie,

Als het goed is zou ik 7 weken en 5 dagen ver moeten zijn, maar helaas konden ze nog maar weinig zien op dinsdag (12 febr.). Volgende week dinsdag mag ik weer voor een echo en dan zouden ze meer moeten kunnen zien. Eigenlijk hoop ik ook dat ik zover ben want nu krijg ik met 14 weken al een "uitgebreidere" echo waarop ze kunnen zien of dat ons babytje niet hetzelfde heeft als Reno. Dus het is inderdaad nog heel spannend. Mijn man durft ook nog steeds niet te zeggen dat ik zwanger ben. Hij is echt bang dat alles weer mis gaat.

Liefs Margret

Hai margret,
Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Ik kan me het wel van je voorstellen dat hij het nog moeilijk vind, hij wil zich natuurlijk nog niet gaan hechten. Maar ze kunnen dus al zo vroeg zien of het goed zit of niet, dat scheelt dan weer een beetje. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Groetjes

Terug
Bovenaan