Lieve schat,
Believe me: een zwangerschap duurt 9 maanden en dat is niet voor niets. Dat geeft jou en je partner tijd om aan het idee te wennen en je erop voor te bereiden dat je papa en mama wordt. Het weg laten halen is denk ik echt het meest afschuwelijke wat je kunt doen, als de reden een zeer praktische is: de verbouwing. Die verbouwing lost zich wel op!
Wij wonen in een ienieminie-flat en worden binnen nu en hooguit 3,5 week papa en mama. Hoewel dit vorig jaar nog een onoverkomelijk probleem leek te zijn (mijn man vond ook dat we op zijn minst in een fatsoenlijk huis moesten wonen), zijn we nu maar met 1 ding bezig: dat we een kleintje krijgen, van onszelf. Dat het trappelt en schopt, reageert op de a.s. papa als die praat of aan mijn buik zit... Echt een wonder! Gooi het alsjeblieft niet zomaar weg...
In die 9 maanden verandert er qua hormoonhuishouding zoveel bij jou en je vriend (!), tegen de tijd dat je hoogzwanger bent, kun je je niet meer voorstellen dat je serieus overwogen hebt om hier niet samen voor te gaan!
Go for it!