Hallo

@martine86; allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben zwanger van ons 2e kindje ik heb een dochter uit maart 2010, ik voel het ook in mijn hele lichaam heb vooral last van misselijkheid...en das echt niet prettig...maar ik weet een beetje wat ik verwachten kan..;) je lichaam heeft echt tijd nodig om te wennen aan de zwangerschap! maar t komt allemaal goed ;)!! Welkom!

Gefeliciteerd allemaal!! Spannend hè, ik wou dat het een paar weken verder was... Haha normaal gesproken vliegt de tijd, maar nu...

Ik ben toch een oktobermama, weet m'n uitgerekende datum niet zeker: ben zwanger geworden dmv iui. Als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik 26 okt uitgerekend, maar ik had m'n eisprong en dus de iui pas op dag 19 en als je dan rekent is het 30 okt. Haha 4 dagen maken natuurlijk niks uit, maar nu lijkt het nog even een groot verschil ;-)

Hebben jullie al een afspraak voor de eerste echo? Wij 10 maart!

Grtjs

Wij hebben onze eerste echo 5 april a.s. Dus hopen dat tot die tijd alles goed blijft gaan. Gaan we wel vanuit maar je weet het nooit..

Verder geen last van misselijkheid, merk wel dat ik goed moet eten 's ochtend. Verder ben ik wel moe en gespannen borsten en steken in de buik. Maar eigenlijk best te doen allemaal :)

Groetjes Martine

Hallo november mama's! Proficiat allemaal!
Ik weet sinds gisteren dat we ook een kindje krijgen! Ben super blij en voel me prima (op hoofdpijntjes na). Kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen, maar ik ben natuurlijk pas 4 weken en 2 dagen zwanger dus is nog wat vroeg. Wanneer zijn jullie van plan om het te vertellen? Het is onze eerste dus ik vind het allemaal reuze spannend! Enig idee wanneer ik contact op moet nemen met de vk? Nu al of kan ik nog even gewoon lekker genieten en niet nadenken over dingen ;-) Geniet ervan dames! Liefs Suus

Ik heb het verteld binnen de familiekring en heb ook al een afspraak gemaakt bij de verloskundige met 4 weken en 2 dagen. Dus zo snel mogelijk ;).

Net als de kraamzorg en kinderopvang moet je ook binnen 12 weken regelen. Is misschien een beetje gek vind ik ook hoor. Maar anders kan je er naar fluiten.

Ik weet niet dit omdat ik nog 2 zwangeren in de familie heb :)

groetjes!

Nog een november mama meldt zich :) Allereerst gefeliciteerd allemaal!!

Volgens de kalender ben ik uitgerekend op 5 november. Ik hoop dat alles goed gaat en dat we in november onze eerste kleine frummel mogen ontmoeten. Het voelt nu nog zo onwerkelijk en fragiel.... en fragiel is het natuurlijk ook nog. Afgelopen vrijdag heb ik getest en de afgelopen dagen ben ik vooral heel gespannen en bezorgd geweest. Vandaag is de eerste dag dat ik met volle teugen geniet van de wetenschap. :)

Wij hebben het aan een paar mensen verteld en ik heb me ook al aangemeld bij de verloskundige. Morgen belt ze me voor het maken van een afspraak. Ik verwacht dat die over een paar weken zal zijn. Spannend allemaal. Maar ook heel leuk!

Nou, gezond eten, lekker bewegen en rustig aan allemaal!

Groetjes,
Melian

Terug
Bovenaan