Hallo!!

Hallo allemaal!
Hier een berichtje van een hele gelukkige mama to be vanuit de Dominicaanse Republiek. Ik ben Marissa en ik ben 24 jaar. Ik heb hier getest omdat mn mensturatie uitbleef en hij was zo positief als maar kan! Heb 2 keer getest en allebei een dikke vette streep!!! JEEJ, wat een geweldige vakantie! We waren in ronde 2 en we zijn (dankzij de ovulatietesten) nu al zwanger. Morgen vliegen we terug en ik ben dinsdag weer thuis en dan ga ik vlug een afspraak maken met de gyn. Met jullie ook alles goed? Geen kwaaltjes? Ik niet, alleen af en toe wat pijn rechts onderin mijn buik. Tot dinsdag, dan ben ik weer wat vaker op het forum te vinden! x Maris

hey marissa,
wat tof! gefeliciteerd!! weet je ook hoever je bent?
ook ik heb een positieve test gehad, maar vind het allemaal wel spannend, mijn vorige twee zwangerschappen zijn geeindigd in een miskraam, de eerste zelfs na het zien van een kloppend hartje...
maar we blijven positief.....
succes met de terugreis en we spreken elkaar!!
groetjes

Hoi!

Allebeide heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 6 december!!!

groetjes

Ik ben morgen 5 weken zwanger en ga dan mn 6e week in (om verwarring te voorkomen). Heb volgende week dinsdag een afspraak staan bij de gyn om een echo te laten maken. Ik gebruik medicatie en was daarvoor al eerder bij hem geweest. We hadden toen besproken of ik het door mocht blijven gebruiken etc. Dinsdag gaan we alles nog eens doorspreken + een echo! Jippie x

@Suto: het is idd mijn eerste zwangerschap. Zie dat jij twee miskramen gehad hebt, hoop voor je dat het nu wel goed gaat. Heb je verder nog kinderen?

@Marissa: dan schelen wij precies een dag. Ik ben vandaag 5 weken zanger en begin dus aan week zes. LEuk hoor zo snel een echo! Ik ben morgen vrij dus ga dan even zaken regelen met VK en kraamzorg.

Moest eerst wel even wennen: we zijn in januari gestopt met de pil, en dan nu al zwanger! Maar vind het nu geweldig. Zoveel dingen die je moet regelen waarvan ik niet eens wist dat je dat bijna direct moest doen. Hebben jullie daar ook 'last' van?

Terug
Bovenaan