Hallo!!

Hallo!
@jufG
Wel heel grappig dat onze verhalen zoveel op elkaar lijken! Ik ben 31 december gestopt met de pil en januari hebben we het rustig aangedaan. Waren toen eigenlijk nog niet van plan om zwanger te worden, maar wilde eerst mijn lichaam laten ontpillen. Hebben toen ook niet bewust geklust, maar toch kwam het idee aan het einde van de maand dat ik toch theoretisch gezien zwanger zou kunnen zijn. Dit voelde zo goed, dat ik in februari besloot om verder op onderzoek uit te gaan;). Ben toen gaan kijken of ik uberhaupt een ovulatie al had, want ik heb lang de pil geslikt. Direct bleek dat alles nog prima werkte!! Toen de test positief was kon ik natuurlijk niet mijn kop in het zand steken en zijn we ervoor gegaan. Ik ben dus in ronde 2 zwanger geraakt, wat een geluk!! Ik hoop dat alles goed gaat en goed blijft gaan. Vind de echo wel heel spannend dinsdag. Ben toch op vakantie naar de Dominicaanse Republiek geweest en heb lang in het vliegtuig gezeten. Had ook helemaal niet het idee dat ik zwanger was, dus heb ook zo'n safari gedaan. Vooraf hebben ze gevraagd of er vrouwen zwanger waren, omdat het busje onwijs aan het schudden was. Weet niet of dit in zo'n vroeg stadium uitmaakt, misschien komen de weeen op gang als je wat verder bent? Heb ook carpaccio gegeten, ibuprofen gebruikt omdat ik absoluut niet het idee had dat ik zwanger was! Heb niet veel ibu gebruikt, maar het zijn toch allemaal dingen waar ik me zorgen over maak. Vandaar dat ik heb gevraagd om wat extra zekerheid en ik zou de 15e weer voor een infuus moeten. Als ik nu al de bevestging krijg (voor zover dat kan) dat het goed gaat, ga ik die zo lang mogelijk uit prober te stellen. We zullen zien! x

Hoi Marissa,

onze verhalen lijken idd op elkaar! ik ben ook jaren aan de pil geweest ( ben nu 27) en dan zo snel raak, ik heb het zonder ovulatietesten 'gedaan' omdat we eigenlijk pas in mei/juni serieus aan de slag wilden. Maar het lot heeft anders beslist en ik ben er nu ook ontzettend blij mee.

Ik denk niet dat alles wat je op vakantie gedaan echt heel gevaarlijk is (omdat de embryo pas bij 4 weken met jouw bloedbaan verbonden zijn) maar het is lekker dat je volgende week dinsdag al mag voor je eigen gevoel.

Ik ga nu de VK bellen voor een eerste afspraak!

Liefs Grietje

Hoi allemaal,

Sinds vorige week zaterdag weet ik dat ik zwanger ben en net als Grietje uitgerekend op 6 december 2011.
Vorig jaar april ben ik gestopt met de Nuvaring en ik werd niet meer ongesteld en testte steeds niet zwanger, doordat ik PCOS heb. In december ben ik voor het eerst bij de gynaecoloog geweest en na opnieuw onderzoek gedaan te hebben, werd PCOS nogmaals bevestigd. Sinds januari aan de Clomid 50 mg. Nu in de tweede ronde zwanger, dankzij Clomid.
Donderdag heb ik mij aangemeld bij Moeders voor Moeders en a.s. maandag komt de informatrice langs. Zij geeft de nodig info en checkt of ik zwanger ben. Dan mag ik vanaf dinsdag mijn urine gaan opvangen om andere vrouwen te gaan helpen om ook zwanger te raken. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Het begint steeds echter te worden.
Vrijdag 22 april krijg ik mijn eerste echo, ben erg benieuwd. :)

Liefs,
Krissy

Hoi Krissy,

gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het je in de tweede ronde met clomid gelukt is. Een vriendin van mij heeft afgelopen jaar met clomid 10 pogingen gedaan, maar zonder resultaat..
Hoe voel je je verder?
Leuk om te zien dat we beide op 6 december uitgerekend zijn!

Terug
Bovenaan