Hallo,

Ik wil me even voorstellen.Ik ben Gerrie, 32 jaar en zwanger van de 3e.Wij wonen niet in NL en ik vind t tóch wel leuk om met nldse medezwangeren een beetje te kletsen dus daarom heb ik dit forum toch weer opgezocht, ook al heb ik eigenlijk niet eens veel tijd voor internet ;) Ik hoop dat met jullie alles goed gaat, bij mij is alles prima tot nu toe!! Tot gauw weer eens Groetjes!!
 
Hallo Sjess, wij wonen in de buurt van Stuttgart.Super mooi hier en lekker relaxed vind ik. Leuk dat er meer augustus meiden zijn, Ik ga zo eens even rond neuzen wat er zoal geschreven is...Zolang de kids rustig zijn hihi.
 
Hallo LK, ik ben 25 weken zwanger (morgen) Gaat dit keer voor t gevoel errug snel, maarja, als er ook 2 kleine rakkers rondlopen hihi.We verheugen ons weer erg op dit beebje.En jij, hoeveelste kindje? en wanneer uitgeteld?
 
Stuttgart is wel super ja :)! Je loopt een dagje voor op mij zie ik, want ik ben morgen 25 weken. Voor mij is het de eerste (spannend!!), dus een ervaren augustus-moeder erbij is altijd fijn!
 
Terug
Bovenaan