Hallo,

Hihi Sjess, ik zei idd gister al tegen mn man, leuk om te lezen wat die mama's in spe bezig houdt, tegenover het feit dat ik idd 'het allemaal al ken' waarbij ik eerlijk zeggen moet; af en toe moet ik gewoon ff lezen hoe was t ook alweer in deze week enzo.En de bevalling vind ik ook wel weer spannend!!! Maar leuk dat we zo dicht op elkaar zitten, ben benieuwd wie t eerst zal zijn.Ik liep 1e X 4dgn en 2e X 7 dgn over de tijd....

welkom,
leuk dat je toch lekker gewoon meedoet, ik heb ook een periode in het buitenland gewoond maar vond het ook heerlijk om met anderen nederlandse vrouwen contact te hebben, naar mijn idee zijn ze wat nuchterder... succes met je zwangerschap, ik loop een weekje op je voor, ben nu 26 +3

Ha, dus we kunnen je nog voor zijn! ;-)
Nu loop je ook op mij één dagje voor, dus wie weet.
Mag ik zo heel brutaal zijn om te vragen waarom jullie in de buurt van Stuttgart wonen en niet in Nederland?
Ik kan me er zeker iets bij voorstellen, want het is daar gewoon prachtig! Maar ben eigenlijk wel benieuwd waarom... (je hoeft niet te antwoorden hoor, ben gewoon nieuwsgierig..)

Hai Lince, na klar, is geen geheim.Mijn man komt uit Oekraine, geen EU lid (tot nu toe) ten eerste was het heel moeilijk om voor hem een verblijfsvergunning te krijgen voor NL, ondanks dat we getrouwd zijn.Ten tweede woonde hij al jaren hier en ik wilde hem een 2e grote stap besparen.Voor mij had hij t wel gedaan hoor, maar ik was hard toe aan een andere omgeving, en hij was toch wel blij dattie niet nóg een xtje opnieuw zeg maar moest beginnen.We hebben na 2 jaar geprobeerd terug te gaan naar NL, maar vonden geen werk en achteraf ben ik SUPER blij dat dus duidelijk ons plekje hier is...Ik ben uit NL echt uitgegroeid, paar daagjes ok, dan lekker trug naar huis ;) Wat ik heel af en toe mis is het ''ff een bakkie doen'' bij iemand....hier gaat veel op afspraak.En soms als je nét ff een paar handen extra kan gebruiken met de kids dan weet ik niet wie ik t vragen zal.Maar ach, k wen er wel aan denk ik.Dat de omgeving hier mooi is is dus gewoon een geluks treffer voor ons hihi.

Terug
Bovenaan