Hallo,

Hallo mama's en aanstaande mama's
allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zwangerschappen!
Ik was vorig jaar lid van mamaclub augustus 2012, en ja hoor ik raakte weer onverwachts zwanger ondanks anticonceptie. Ik ben er heel blij mee en het is hartstikke welkom. (word wel zwaar)
Ik ben moeder van Aryan mijn zoontje van 11 maanden en nu krijg ik een meisje! een droom die uitkomt!
Ik wil graag gezellig meepraten.

Groetjes Lahijan
 
Gefeliciteerd! Als jezelf relaxed bent, nemen jullie kinderen dat ook wel een beetje over. Heb zelf 1,5 jaar tussen de oudste 2 van ons zitten. Als je je overal maar niet te druk over maakt komt ´t echt goed hoor!
Geniet ervan!
Liefs
 
Hallo, dank jullie wel.
@mamamonique26, zou ik daar ook aan mogen meedoen en zoja naar wie moet ik een vriendschapsverzoek sturen?

@Vissen.. Ik hooop het ook want die kleine van mij is zo actief en druk kan hem amper bijbenen en ik vraag me af hoe die reageert op zijn zusje hoe heb jij ze aan elkaar voorgestelt ging dat gemakkelijk?

Liefs Lahijan
 
Ging vanzelf.. De oudste steeds mee naar controle genomen, eerste keer schrok ze van t geluid van t hartje. Daarna ging ze t geluid na doen, echt grappig. Voor de rest de oudste overal bij betrekken, van bedje opmaken tot was ophangen (van de baby). Ze hebben echt wel in de gaten dat er wat gebeuren gaat. Ohja en samen tijdschriften kijken met foto's van baby's.. :) Succes ermee!
 
Hey Lahijan, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!! Ik zat vorig jaar ook in de augustusclub :) Ik klets nu in de juliclub 2012 mee (op facebook), omdat Thiago op 03-07-2012 (5,5 week te vroeg) al geboren is. Was een beetje aan het rondneuzen op het forum, herkende je naam, dus ik dacht, even kijken of het dezelfde is hihi.
Hoe gaat het met je? Want met je zoontje was het allemaal vrij heftig verlopen op het eind toch?
Ik klets nu ook weer mee met de augustusclub 2013 en de septemberclub 2013 (ook op facebook). Ben 06-09-2013 uitgerekend, dus heel snel weer zwanger geraakt. Voor ons was het een bewuste keuze :)
 
Terug
Bovenaan