Hoi,
Moet even mn hart luchten. Ben zo verdrietig.
We zijn nu 16 maanden bezig om zwanger te worden.
1 x een miskraam gehad en 3 keer een positieve test maar dat ging binnen 1 en 2 week/weken mis.
Ik word elke maand verdrietiger merk ik. Vanmorgen weer ongesteld geworden. Dacht vanmorgen echt, ik stop er mee. Elke maand die teleurstelling. Maar mijn wens blijft zo groot. Ik zou het zo graag willen.
Ik doe er echt alles aan. Ik gebruik ovulatietesten. Ik eet alle dingen die aangeraden worden om de innesteling te bevorderen. Niets geks hoor, maar pompoen, boerenkool, vette vis, dadels enz. Ik slik foliumzuur.
Ik loop elke dag minstens een uur.
Ik rook en drink niet, ook geen koffie.
Eet alleen geen vlees.
Verder ben ik qua conditie van mijn baarmoeder, eilijders, hoeveelheid eitjes kerngezond.
Bij mijn man is ook alles goed.
Waarom lukt het niet?
Ik mag van de arts(al een paar maanden) het IVF traject in.
Is de kans echt groter? Ik weet het gewoon niet. Het voelt zo gek en onnatuurlijk.
Maar mijn arts zegt dat het gezien mijn leeftijd wel verstandig is.
Wat zouden jullie doen?
Groetjes,
Susanne
Moet even mn hart luchten. Ben zo verdrietig.
We zijn nu 16 maanden bezig om zwanger te worden.
1 x een miskraam gehad en 3 keer een positieve test maar dat ging binnen 1 en 2 week/weken mis.
Ik word elke maand verdrietiger merk ik. Vanmorgen weer ongesteld geworden. Dacht vanmorgen echt, ik stop er mee. Elke maand die teleurstelling. Maar mijn wens blijft zo groot. Ik zou het zo graag willen.
Ik doe er echt alles aan. Ik gebruik ovulatietesten. Ik eet alle dingen die aangeraden worden om de innesteling te bevorderen. Niets geks hoor, maar pompoen, boerenkool, vette vis, dadels enz. Ik slik foliumzuur.
Ik loop elke dag minstens een uur.
Ik rook en drink niet, ook geen koffie.
Eet alleen geen vlees.
Verder ben ik qua conditie van mijn baarmoeder, eilijders, hoeveelheid eitjes kerngezond.
Bij mijn man is ook alles goed.
Waarom lukt het niet?
Ik mag van de arts(al een paar maanden) het IVF traject in.
Is de kans echt groter? Ik weet het gewoon niet. Het voelt zo gek en onnatuurlijk.
Maar mijn arts zegt dat het gezien mijn leeftijd wel verstandig is.
Wat zouden jullie doen?
Groetjes,
Susanne