Handdoek in de ring of IFV?

Ik begrijp je twijfel heel goed, het ‘romantische’ is eraf als je voor IVF gaat. Zelf hebben wij ook voor die keus gestaan. Bij ons lukte het ook niet maar wij hadden wel een oorzaak. Mijn vriend heeft slecht zaad en omdat ik al in de mmm zat zagen ze aan mijn bloedwaardes dat ik vervroegd in de overgang zou komen ik was toen 31. Wij moesten snel beslissen. Gelukkig dachten we er allebei hetzelfde over, beter een kans met IVF als het opgeven. We konden snel terecht in Eindhoven, maar een aantal dagen voor de afspraak voelde ik me vreemd. Op dat moment dacht ik dat het door de spanning kwam maar het bleef zo. Omdat ik toch testen had liggen dacht ik ach waarom niet en je raad het nooit...positief! Ondanks dat de artsen hadden gezegd dat het op een natuurlijke manier niet ging lukken hebben wij nu een zoon van 3,5 maand. Ik was er niet meer mee bezig, had het losgelaten. Ik wil je heel veel succes wensen met je beslissing! Misschien zorgt het voor rust als je toch besluit voor IVF te gaan.
 
Terug
Bovenaan