Handige spulletjes en (voor de ervaren mama's) miskopen

Baby-uitzet: Miskopen en Toppers!  is de naam van de toppic en hij staat nu op de voorste pagina.
Dus zwanger.... dan zwanger zijn... en daar staat dan baby-uitzet:.........................

Hopelijk kan je hem vinden.

Succes ermee.
(ook al aan het inventariseren van wat heb ik en wat moet ik nog halen? Ik dacht al een hoop te hebben maar als ik zo op het lijstje kijk )

Groetjes Macka

Hi,
Alles is hierboven denk ik al wel genoemd maar ik wil nog even reageren op de luieremmer;
Ik heb er ook een en vind het echt ideaal. De navullingen kosten natuurlijk niet niks (8 euro p stuk) ofzo en doe je denk ik drie a 4  weken mee. Maar daarvoor wil ik geen stinkerij in huis! Bij mijn buurvrouw lagen de vieze luiers altijd op de trap (om ze mee te kunnen nemen naar buiten) maar bij slecht weer ed liggen ze daar naar mijn mening te lang. Ik vond het trouwens ook ideaal voor kraam- en maandverbanden. lekker hygienisch. Hij staat hier dus nu al twee jaar op het toilet en ik zal m denk ik nog wel twee jaar gebruiken.

SUcces met alles!
Liefs,Marcia mv Puck en 25w6d zw

Voor veel dingen op de lijst geldt volgens mij toch dat het heel persoonlijk is of en hoeveel gebruik je er van maakt, daar kom je vanzelf achter in de praktijk ;-) Lekker nuttig, he, zo'n antwoord.. Mijn ervaring is dat die flanellen luiers ongebruikt in de kast blijven liggen. Dat je de kruiken heel kort gebruikt en dus het beste kunt lenen. Een gewone luieremmer in combinatie met een vuilniszak en luierzakjes met een geurtje prima volstaat  als je regelmatig leegt. Als je flesvoeding geeft is zo'n doseerbakje voor melkpoeder erg handig, net als een klein thermoskannetje  en een magnetronsterilisator. De flessen van avent bevielen mij heel goed. Zwitsalproducten vind ik lekker ruiken, maar voor de allerkleinsten niet erg geschikt, veel baby's krijgen er uitslag van. Natusan gebruiken we nu nog steeds. Misschien heb je er iets aan.
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan