Handige tijd tussen kindjes?

Nou je lijkt mij wel! Tussen mijn kindjes zit 1 jaar en 2 weken! Ik was na 3/4 maanden na de bevalling van de 1e, weer in verwachting. Niet echt gepland maar zeker welkom! 
Nu 5 weken geleden bevallen van de 2e, ik moet zeggen ben er echt super blij mee. 1e had er de eerste 3 dagen even moeite mee, opeens een nieuw gezinslid in de familie. Maar nu, al sins 3 weken, vind hij het echt geweldig. Komt elke keer tijdens bv geven langs en aait haar over het hoofdje. Hij is hewl nieuwschierig. 
En voor mij?
Ja misschien even pittig, maar ik had het zwaarder verwacht! De 1e heeft nu echt zijn eigen ritme, slaapt nu gewoon om 8u savonds zonder moeite, en dat tot de volgende ochtend 8u. Overdag standaard 12u naar bed tot 2u. 
De baby draai ik hierin mee en heb die er gewoo  extra bij nu. Het ritme van de 1e geeft stabiliteit en houvast. Ik zie er zeker voordeel in, ik heb er nu 2 in 1 jaar tijd en ben er hierna ook even gelijk vanaf. 3e sluit ik zeker niet uit maar heb er nu wel direct al 2. Ik vind het echt niet zwaar tot nu toe.
Ook de zwangerschap, je hebt geen tijd voor alle kwaaltjes omdat je lekker bezig bent met de kleine die er al is. Ik heb het echt als een rustige fijne periode ervaren. Alleen de laatste weken vanaf de 34e zwangerschapsweek wordt het echt even pittig omdat tillen, bukken etc heel zwaar worden. Maar ook daar kom jw doorheen!
Als je het dus aan mij vraagt, ik ben er heel positief over! 
 
Terug
Bovenaan