[quote quote=10349205]ik vind dat ik zelf ook geen grote borsten heb ik draag een 75D normaal gesproken, maar als ik overvolle borsten heb door de voedingen floepen ze er wel uit? ik denk aan een 2e kindje als de 1e 1jaar is, maar vind het aan de andere kant best spannend zo met al die veranderingen aan je lichaam.[/quote]
Haha, voor mijn maatstaf is 75D best groot hoor (positief bedoeld 😉). Ik had tijdens de zwangerschap dat mijn bh's (75C) strak zaten, dus misschien waren ze toen wat groter. Maar meestal (inmiddels weer) zit ik zo tussen B en C in (helaas).
Wat je zegt over het spannend vinden met alle veranderingen aan je lichaam herken ik ook heel erg. Ik dacht altijd dat ik nog wel een tweede kindje zou willen, maar dit is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld (en misschien blijft het wel bij 1, daar neigen we nu naar). Weet wel dat bij mij tussen nu (ruim 12 mnd geleden bevallen) en de 8 maanden echt nog héél veel veranderd is qua lichaam! Dus wacht het echt nog af tot je kindje een jaar is zou ik je willen aanraden, want die 4 maanden maakten voor mij iig echt verschil.