hanneke ligt in ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben harrie de man van hanneke en vader van hjerre,
jammer genoeg moet ik melden dat hanneke maandag in het ziekenhuis is opgenoemen i.v.m bloedverlies en harde buiken en aangezien hjerre een virale huidinfectie heeft (wat al nagenoeg verdwenen is) mag die niet op de afdeling komen om zijn moeder te zien.

Dus hadden me schoonmoeder + schoonzusje met mij mede weten hjerre meegenomen naar het ziekenhuis, maar dan beneden gehouden en heb ik hanneke ook naar beneden genomen onder het mom van ze mag op een dag 2x een kwartiertje lopen, ze vond het geweldig.

Het eerste wat ze zei, wat een leuk kereltje, daarna had ze het pas in de gaten dat het haar eigen zoontje was, ze liet hem ook verlopig niet meer los en meestal is hjerre niet zo knuffellig, maar dat vond ie helemaal niet erg op dat moment hij mist ook zijn moeder net als ik en andersom

tot zover mijn verhaal
harrie

Top dat je even hier komt vertellen!
Wens haar (en jezelf) heeeeel veel sterkte van ons.
We zullen aan haar denken en horen graag als er nieuws is!
Verwen haar maar wat extra dan!
Liefs Nelleke

Hoi,

Gossie dat is schrikken. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk mag ze snel haar kleine man gewoon weer zien.

Doe Hanneke de hartelijke groeten en we denken aan haar.

Nanda, mv Tess

hoi hoi

oh jakkie wat naar allemaal...

hoop dat het allemaal wat beter gaat..

sterkte en succes

ps hoever is ze?

liefs tobi

hee wat schrikken zeg, wens haar even sterkte en een dikke knuffel van Tess.
Hopelijk gaat het snel beter en kan ze lekker naar huis.

Groetjes sandra

Wat vervelend dat ze in het ziekenhuis ligt.
Ik hoop voor jullie dat ze er niet te lang hoeft te liggen en weer snel naar haar gezinnetje thuis mag.
Beterschap voor haar!

Groetjes,
Geeske & Wieteke

Ojee heel veel sterkte en beterschap gewenst. Ik hoop voor jullie alle 3 dat ze snel weer uit het ziekenhuis mag.

Wat naar zeg!
Hoe lang is ze ook al weer zwanger?

Wens haar sterkte! En jij natuurlijk ook...

Terug
Bovenaan