hanneke ligt in ziekenhuis

Wens ze maar heel veel sterkte, heb je misschien een adres van het ziekenhuis en kamernummer, dan stuur ik  een kaartje. Misschien dat de rest van de meiden dat ook wel willen, heeft ze zo een grotere kamer nodig om alle kaarten op te hangen!

Groetjes, Marieke en Lyanne

He Bah, das zeer vervelend!!!
Wens haar beterschap van ons  en een kaartje sturen is idd een goed id! Hopen dat ze snel weer naar huis mag en dat het beter met haar gaat'!

Groetjes Maaike mv Twan

Hoe gaat het nu met Hanneke? Ik hoop voor jullie allemaal dat het goed afloopt en dat ze snel weer naar huis mag!
Beterschap gewenst voor haar en jullie mannetje Hjerre!

Kus,
Ellen

wat ontzettend vervelend
ik hoop dat ze snel weer opknapt en dat ze snel weer naar haar kleine mannetje kan
sterkte de komende tijd!!!
liefs sandra

Jeetje,.. dat is schrikken!
Hoe gaat het nu met haar? en het babytje?
Hou ons op de hoogte!!

Esmé mv Kay

Jemig, dat is schrikken zeg!
Wat fijn dat je het ons even mededeelt. Laat je nog even weten hoe het met haar gaat?
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Hanneke.

Liefs Annet

Hoi Harrie,

Schrikken zeg! Hoe gaat het nu met Hanneke. En de baby natuurlijk.....
Hou ons alsjeblieft op de hoogte en evt een adres zou ook leuk zijn dat we een kaartje kunnen sturen maar dat is aan jou de keus.
Wens Hanneke heel veel beterschap. En probeer jij zelf ook een beetje rustig te blijven. Zet hem op!!!! Ook een kus voor Hjerre.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Misschien ook een leuk idee (wanneer je liever geen adres geeft) om deze topic uit te printen zodat Hanneke weet dat we allemaal aan haar denken.

heel veel beterschap voor hanneke.
is alles inderdaad goed met de baby?

veel sterkte voor jullie allemaal.

Terug
Bovenaan