hapjes

ik ben op advies van de kinderarts begonnen met bijvoeding...

nu krijgt Amy tijdens ons avond eten fruit en rond 9 uur bambix met kunstvoeding(ik geef borstvoeding)

nu is mijn vraag wie van jullie maakt ook de hapjes zelf??

ze heeft al gepureerde banaan op was erggg lekker en vanavond krijgt ze gepureerde galia meloen....
appelmoes vind ze ook erggg lekker...

jullie nog lekkere tips??

Ik ben ook zelf een beetje de hapjes zelf aan het maken, vnl na dat wij zelf een hapje van de bloemkool (uit potje) hebben genomen.

Rebecca vind peer, en mango ook zo heerlijk.

Ook in het boek van de AH opperdepop heet het geloof ik staan erg leuke recepten in. Is een boek tot 4 jaar. Staan ook luchgerechten in en ook traktaties.

Hier ook een 'zelf maker'. Die potjes vind ik echt niet te 'hachellen' ! Arme kids. Onze oudste vond potjes ook vies en heeft er in zijn hele leven hooguit 5 op.

Ik ga straks bijvoeden volgens rapley, dus weinig gepureerde hapjes hier denk ik. Bij mijn oudste mocht hij altijd eerst zelf klooien en wat over was prakte ik met een vork en schepte ik naar binnen. Ik vind het ook geen moeite om een sperzieboon en een aardappel in de pan te gooien. Zo klaar een babymaaltijd, hoeft allemaal niet zo spannend te zijn :)

Dat boek 'opperdepop' heb ik ook, staan echt leuke dingen in. Natuurlijk zijn de mini pannenkoekjes met banaan en honing hier favoriet...

ik ga vanaf 6 maanden ook al la rapley gevenb maar tot nu toe raden ze dat af met 4 maanden.... en aangezien we "moesten" van de kinderarts maar effe zo maar wel vers haha

Terug
Bovenaan