hapjes

In opperdepop staan inderdaad leuke receptjes!

Ik moet zeggen dat wij het voorlopig bij potjes houden hoor. Ik vind het raar om te zeggen dat het 'arme kids' zijn als ze potjesvoeding krijgen. Olivia eet misschien een half potje worteltjes maar ze vindt het erg lekker. Ik heb geen zin om daar nu al veel werk voor te doen :)

Bij Vera ben ik op een gegeven moment wel verse groentehapjes gaan maken, maar dan in grote hoeveelheden en dan in de vriezer ;)
Overigens heeft Vera altijd met veel smaak de potjes opgegeten toen ze baby was.

Olivia morgen 20 weken

Hej hej,
Fleur eet van beide, ligt eraan wat we zelf eten, maar de potjes vind ze ook super lekker!! Dus ach waarom niet!!
Ze heeft vanmiddag potje op voor 6 mmanden....en die vond ze me toch lkkr!! Cougette, tomaat, rijst!! Echt ik had t halve potje gegeven ( zijn die grotere potjes) maar ze wou perse nog meer hahaha...echt een lkkre happert is het!! Ze geniet er ook echt van!
Ze krijgt 4x bv, rond uutje of 16:30 uur warm hapje en soms 's morgens fruit!!

Groetjes van de mama van Fleur (20 wkn, 4dgn)

hoi kleutermama Ik ben eigelijk van andere forum ik geef ook borstvoeding mijn vraag is hoe veel melk en bambix doe je bij laatste voeding ? mijn kind is 5 maanden hij is van paar dagen word hij wakker om te drinkenvik hoop dat kunstvoeding en bambix helpt om door te slapen !
Groeten
Huda Feb forum

nou ik maak 90 cc kunstvoeding klaar met 3 afgestreken friso hypoallergeen (maar kan ook normale zijn natuurlijk) en dan schep ik er bambix bij totdat ik het een stevig papje vind....

vaak gaat er hier niet meer dan 40 a 50 cc in... geef haar net ervoor ook nog gewoon borstvoeding en dan omkleden pyama aan en papje geven!!!

ze slaapt er veel beter mee nu komt ze om 9 uur naar bed en dan pas half 5 weer en erna half 9 haha

nu is dat wel fijn straks als de vakantie voorbij is moet ik half 9 op school staan voor de oudste

liefs danielle

Bryana krijgt ook olvaril fruithapjes en die vind ze erg lekker,worteltjes van frisco ook maar bloemkool en boontjes nog niet zo,als ze 6maanden is ga ik een banaan prakken.
groetjes

Waarom heeft de kinderarts je het advies gegeven om met bijvoeding te beginnen? Ben hier wel benieuwd naar. Ik ben er bij Anoush nog niet mee begonnen, maar wil dit komende donderdag wel overleggen op het cb.
voor mijn oudste heb ik de hapjes trouwens altijd zelf gemaakt, maar bij mijn tweede had ik zo heftig bekkenklachten en was ik zo ziek door mijn schildklier, dat ik alleen maar potjes heb gegeven.. Voor Anoush ga ik weer zelf aan de slag, maar als het nodig is, is een potje lekker handig ;-)

Terug
Bovenaan