Hard bobbeltje in buik

Heb van de week een hard knobbeltje van ongeveer een centimeter ontdekt aan de onderkant van m'n buik. Vk gebeld, die zei dat het niets iets is om me zorgen over te maken, waarschijnlijk een vleesboompje (vies woord vind ik dat, is een spierballetje) is die er altijd al gezeten heeft aan de buitenkant van mijn baarmoeder, maar nu voelbaar wordt. Natuurlijk internet afgestruind, komt bij 40% van de vrouwen voor, soms ook aan de binnenkant. En ook wel eens tot 20 cm doorsnee.

Toch maar de controle een week vervroegd naar a.s. woensdag. Gaat ze met de echo kijken. Aan de ene lant spannend, maar ook leuk want baby niet meer gezien sinds 23 februari.

Heeft een van jullie hier ook last van?
 
heb er wel eens van gehoord.... een extra echo kan geen kwaad goed van je het vervroegen


en dan maar meteen de beeb ff bewonderen.... dat is wel erg LEUK...
 
heb er ook nog nooit van gehoord, en ook geen last van. maar kan me voorstellen dat je je wat ongerust maakt.
goed dat je afspraakt een week eerder hebt gezet, al is het alleen maar dat je woensdag dan inderdaad iets meer te weten komt over hoe en wat het kan zijn.
s6 ermee en geniet verder iid van je zwangerschap.
 
Het was niets wat in of aan mijn baarmoeder zit. Dat zag ze op de echo. Ze weet ook niet wat het wel is, misschien een vetbobbeltje of bloedvaatje zei ze.

En de baby weer even gezien! Van gummybeertje ineens veranderd in een echt kindje met gezichtscontouren en buikje. Zo lief.
 
Terug
Bovenaan