Harde buik

<p>hoi allemaal,</p><p>momenteel ben ik 17 weken zwanger voor mijn eerst kind, maar ik heb al aantal keer harde buik gehad. Ik werk momenteel niet dus vraag me af hoe het kan terwijl ik al bijna niks doe. </p>

Hi, 
Bel naar je volskundige. Werk je helemaal niet meer? Ik had ook last van harde buiken maar dat kwam door mijn werk. Een dagje zwaar tillen of als je de heledag gelopen hebt kan het zijn dat het net teveel was voor je lichaam. Harde buiken is meestal teken dat je het rustig aan moet doen.

Nee ik zit momenteel thuis, doe dus eigenlijk bijna niks meer. Heb vk gebeld,die zegt dat het geen kwaad kan als het niet regelmatig terugkomt. Ik vind het nog steeds zo eng dat het zo vroeg al gebeurt. 

[quote quote=10197732]Even laten testen op blaasontsteking heb het ook 2x gehad tijdens mn zwangerschap en harde buiken is een symptoom wat er bij hoort helaas[/quote]
Heb het gisteren laten testen en niks gevonden, dus echt geen idee hoe het komt?

[quote quote=10197727]Hi, Bel naar je volskundige. Werk je helemaal niet meer? Ik had ook last van harde buiken maar dat kwam door mijn werk. Een dagje zwaar tillen of als je de heledag gelopen hebt kan het zijn dat het net teveel was voor je lichaam. Harde buiken is meestal teken dat je het rustig aan moet doen.[/quote]
Nee ik zit momenteel thuis, doe dus eigenlijk bijna niks meer. Heb vk gebeld,die zegt dat het geen kwaad kan als het niet regelmatig terugkomt. Ik vind het nog steeds zo eng dat het zo vroeg al gebeurt. 

Dit heb ik ook gehad, van week 15 tot week 17. In week 16 kreeg ik vakantie en heb toen echt helemaal niks gedaan als op de bank gelegen.. Zelfs geen eten gekookt of andere onschuldige dingen.. Nu, week 19 is het helemaal over! Heb zelfs weer gewerkt en het blijft weg. 

Hopleijk kan jij nóg meer je rust pakken en trekt het weer weg.. Ik snap je ongerustheid wel, ik vond het ook niks, zo vroeg al harde buiken.. Succes! 

[quote quote=10197765]Dit heb ik ook gehad, van week 15 tot week 17. In week 16 kreeg ik vakantie en heb toen echt helemaal niks gedaan als op de bank gelegen.. Zelfs geen eten gekookt of andere onschuldige dingen.. Nu, week 19 is het helemaal over! Heb zelfs weer gewerkt en het blijft weg. Hopleijk kan jij nóg meer je rust pakken en trekt het weer weg.. Ik snap je ongerustheid wel, ik vond het ook niks, zo vroeg al harde buiken.. Succes![/quote]
Leuk om het te lezen dat het bij jou wegblijft, hoop dat het bij mij ook zo gaat. Alleen weet ik niet hoe rustiger ik nog kan doen, doe al bijna niks behalve alleen lunch voor mezelf maken omdat mijn man werkt. 
Had jij toen veel harde buiken? Ik heb nu elke dag wel 4-5 keer ongeveer. 

Terug
Bovenaan