[quote quote=10197807]Ik zit ook thuis de hele zwangerschap en heb veel last van harde buiken vanaf week 18 ongeveer. Je kan ook harde buiken krijgen door te weinig beweging, door te lang in dezelfde houding te zitten of te liggen. Ook als mijn darmen verstopt zaten had ik er erg last van. Het kan ook zijn dat je baby in een groeispurt zit.[/quot[quote quote=10197807]Ik zit ook thuis de hele zwangerschap en heb veel last van harde buiken vanaf week 18 ongeveer. Je kan ook harde buiken krijgen door te weinig beweging, door te lang in dezelfde houding te zitten of te liggen. Ook als mijn darmen verstopt zaten had ik er erg last van. Het kan ook zijn dat je baby in een groeispurt zit.[/quote]
Hey en hoe was het daarna gegaan? Had je steeds meer last van of stopte het op een gegeven moment? Misschien moet ik inderdaad meer gaan bewegen, maar veel durf ik weer niet omdat ik dan zomaar een harde buik krijg. Vaak krijg ik het wanneer ik naar wc ben geweest, dus het gebeurt echt best vaak. Ben weer zo iemand die veel stress krijgt als er iets gebeurt die normaal niet zo hoort te zijn. Maar door jouw bericht ben ik wel meer gerustgesteld, bednakt.