O wat moeilijk zeg en al die overwegingen die je dan moet maken. De beeb heeft hier geen groeiachterstand maar ik heb harde buiken sinds week 19. Ondertussen zeggen de VK en vriend dat ik het rustiger aan moet doen maar ik voel me goed, het is heel tegenstrijdig. Op de harde buiken na dus. Ik kan wel advies geven maar ik zou het eigenlijk zelf moeten opvolgen. Ben ook best verdrietig op dit moment en vooral dat ik niet degene ben die bepaal wat mijn lijf kan. Ik zit zelf te denken aan meer thuiswerken dat kan bij mijn baan die wel heel druk is - maar dat werkt dan waarschijnlijk niet voor jou. En dan tussendoor echt even een half uurtje plat op de bank. Kun jij rusten tussendoor? En toch meer vragen aan partner is ook al zo lastig. Waarom is dat toch, waarom willen we alles zelf doen... ;-) het voelt als een soort falen. Klinkt wat dramatisch maar ben het nu aan het realiseren. Ik zou zeker met jouw leidinggevende gaan praten, dat heb ik ook gedaan. Hopelijk staat hij of zij er open voor en denkt mee in oplossingen. Ze moeten het in ieder geval weten!
En gefeliciteerd met je meid!
En gefeliciteerd met je meid!