Hallo dames,
Nou volgens mij was het verstandiger geweest als ik het niet gevraagd had, want ik had er gelijk last van.
Afgelopen vrijdag veel paniek geweest, de meeste zullen geen paniek herkennen in mijn verhaal, maar helemaal buiten mezelf, had vlokkentest gehad maar kreeg behoorlijke buikpijn, wist niet wat ik moest doen, was alleen maar aan het huilen. Ik loop in het ziekenhuis, dus ik denk, ga eerst maar even de dokter bellen, die was natuurlijk een weekendje weg (meestal als ik bel) toen maar de vk gebeld hier in het dorp. Ik had haar ook gesproken toen ik net bevallen was van mijn doodgeboren dochtertje de vorige keer. Dus ze kwam even langs om naar het hartje te luisteren. Toen ze kwam vertelde ze ook dat het makkelijk kan een harde buik, want dit is al de tweede zwangerschap en dan komt het eerder. Maar ze vertelde ook dat de baarmoeder ook een behoorlijke groei maakt op dit moment en dat je ook last kan hebben van bandenpijn, nou dat allemaal bij elkaar mixen, heb je behoorlijke buikpijn. Die paniek is moeheid, hormonen, maar ook spanning (met 25 weken ons meisje verloren).
Dus ik heb het antwoord, heb er inmiddels al een paar keer last van gehad, dus moet nu ook rustig aan doen.
Gr. Ingrid