Harde buiken (hele dag)

hoi allemaal...

ik lees van alles over harde buiken...maar wat is dat precies... hoe voel je dat???

ik heb soms wel een soort gevoel in mn buik, net als dat je spierpijn hebt, en je spieren zijn dan zo hard.. is dat het of ???

groetjes

Hoi Sarahvan,

Je bent niet de enige die dit vroeg geloof ik. Als ik het goed heb had fenne het er ook over dat ze niet wist wat het was. Nou vroeg of laat krijgt iedereen het. Je baarmoeder die wordt dan gewoon keihard. Soort samentrekken maar  dat houdt wat lang aan. Soms kan het aanvoelen alsof je een voetbal in je buik hebt en kan ook wel benauwend zijn in de latere zwangerschap. Het duurt dan even en dan  gaat het weer weg en wordt ie weer normaal. Beter dan dit kan ik het niet omschrijven. Pijn doet het niet maar tis wel ongemakkelijk af en toe.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien voelt het bij andere dames weer anders als ik hier heb omschreven maar zo is het ongeveer dan he.

Groetjes Petra

het voelt of je een voetbal hebt ingeslikt hihi zo hard word je buik dan

ik had het heel vaak s avonds met kramp best wel eng in het begin raakte ik in paniek , keek op de klok en wachten tot de volgende maar die kwam dan niet .wist ik veel hoe weeen voelden

hhiihi

A.s. vrijdag heb ik weer een afspraak. De harde buiken zijn wel wat minder geworden. Maar als ik een stukje loop begint het alweer. Ik sjok erover, hihihihi. Ik ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen.
Ik doe in ieder geval rustig aan!!!!!!!
Groetjes!!!!

Hallo dames,

Nou volgens mij was het verstandiger geweest als ik het niet gevraagd had, want ik had er gelijk last van.

Afgelopen vrijdag veel paniek geweest, de meeste zullen geen paniek herkennen in mijn verhaal,  maar helemaal buiten mezelf, had vlokkentest gehad maar kreeg behoorlijke buikpijn, wist niet wat ik moest doen, was alleen maar aan het huilen. Ik loop in het ziekenhuis, dus ik denk, ga eerst maar even de dokter bellen, die was natuurlijk een weekendje weg (meestal als ik bel) toen maar de vk gebeld hier in het dorp. Ik had haar ook gesproken toen ik net bevallen was van mijn doodgeboren dochtertje de vorige keer. Dus ze kwam even langs om naar het hartje te luisteren. Toen ze kwam vertelde ze ook dat het makkelijk kan een harde buik, want dit is al de tweede zwangerschap en dan komt het eerder. Maar ze vertelde ook dat de baarmoeder ook een behoorlijke groei maakt op dit moment en dat je ook last kan hebben van bandenpijn, nou dat allemaal bij elkaar mixen, heb je behoorlijke buikpijn. Die paniek is moeheid, hormonen, maar ook spanning (met 25 weken ons meisje verloren).

Dus ik heb het antwoord, heb er inmiddels al een paar keer last van gehad, dus moet nu ook rustig aan doen.

Gr. Ingrid

Terug
Bovenaan