hoi mama conny
Ik had eerst een avond een paar harde buiken, de 2e avond 3 uur achter elkaar.
Toen had ik de vk gebeld, zij zei dat het er bij kan horen en dat ik me niet te veel zorgen moest maken.
Die week daarna had ik een afspraak staan bij de vk, en de eerste vraag was, hoe is het met je harde buiken, Nou bij mij werden ze alleen maar meer, vaker en harder.
toen heeft zij mij geadviseerd om het toch rustiger aan te gaan doen.
Ik had ze trouwens al voor me 20ste week.
Ik werk ook op een babygroep en een dreumesgroep. Nou werk ik 2 dagdelen minder, dus veel halve dagen, en ik merk het echt wel, Mn lichaam roept me echt terug als ik het te druk heb gehad.
Ik heb het ook na het vrijen maar dan wel met klaarkomen, Dan is mn buik super hard, maar na een minuut is dat wel weer weg.
Ook als de baby draait heb ik er ook last van. Of als ik te lang wacht met plassen;
Ja best veel dingen he, mn baarmoeder reageert gewoon heel gevoelig.
Maar ik denk dat je het beste zelf aanvoeld wanneer je echt rustiger aan moet gaan doen, Ik voel het nu wel, want als ik het te druk gehad heb gaan de harde buiken ook pijn doen,
Nu doe ik tussen elke klus even zitten, ook thuis, na het poesten of stofzuigen ofzo,
Ik moet nog 18 weken, dus dan maar even wat rustiger .
hoop dat je er wat aan heb, en als je het niet vertrouwd, bel de vk daar zijn ze voor.
liefs jolanda