Harde buiken

Sjee, ik dacht dat een harde buik rond deze tijd normaal was....
Heb er elke dag wel een paar keer last van......denk dat ik morgen de verloskundige voor de zekerheid maar eens bel.......

Geen zorgen,  harde buiken  zijn ook normaal in deze tijd!

Als ze komen en gaan kun je er best een aantal keer (ong. 8x)  op een dag last van hebben. Mij is verteld dat als ze 5 tot 10 minuten aanhouden dat er niets aan de hand is.
Ik had alleen de laatste dagen de hele dag door een harde buik die soms 5 minuten weg was. Dat is dan een teken dat ik het rustiger aan moet doen volgens de verloskundige.
Morgen ga ik het nog  verder bespreken.

harde buiken zijn een soort voorbewerking van je baarmoeder op de bevalling straks. in deze periode heel normaal. maar continue hard schijnt niet goed te zijn.
mijn vk adviseert wel om gewoon wat meer rust te nemen. ik heb er vooral na een lange dag werk last van... dus dan heb ik ook wat teveel gedaan.

Hoi hoi allemaal,

aangezien ik ook al redelijk wat last had van harde buiken, heb ik dit laatst ook toch even aan mijn gynaecologe gemeld. Nu, ze vroeg me of het minderde als ik het rustiger aan deed. En eerlijk gezegd was dit toen niet het geval, ik had er ook bijna de hele dag last van en heb toen zo goed als altijd gezeten.
Aangezien het niet minderde bij rust, heeft ze toch eens nagekeken of ik al geen ontsluiting had. Blijkbaar als het niet minderd als je rust testen ze toch de ontsluiting al. Nu, dit was niet het geval, maar harde buiken is toch een teken dat je baby geeft, nl. MAMA RUSTIG AAN E!!! hehe...

Liefs,
van ons

Ik heb vandaag nog even overlegd met de VK. Ze raadde aan toch wat minder te gaan doen en wat vaker te rusten. Ik werk nu 9 uur op een dag en moet daar toch wat in gaan minderen. 's avonds had ik al bijna geen activiteiten meer, omdat ik dan alleen nog maar op de bank kon liggen omdat ik zo moe was. Ik wilde 6 weken van te voren stoppen dus ik hoef ook nog maar 4,5 week te werken.  Over 3 weken heb ik gewoon weer mijn volgende afspraak bij de VK, ze gaat er vanuit dat het minder wordt als ik het rustiger aan doe.

Terug
Bovenaan