Harde buiken

hoi hoi meid,

ik heb ook regelmatig last van harde buiken.
Ik heb dit vorig bezoek wel even laten nakijken bij mijn gyn.
Zij heeft bevestigt dat ik geen bang moet hebben, ik heb momenteel nog geen ontsluiting en dat is natuurlijk het belangrijkste. Ik laat het toch liever een keertje nakijken.
Ik heb het niet meer dan bij mijn eerste zwangerschap.
Ben jij van jouw eerste kindje te vroeg bevallen?

Liefs,
van ons

Hier ook erg vaak een harde buik.. te vaak voor mijn gevoel.. Ien veel vaker dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik moet van de week naar de VK en wil het ook even laten controleren. Het duurd ook erg lang voordat het weg trekt.. Gelukkig morgen de laatste dag werken en wie weet geeft dit ook meer rust.

Ik ben benieuwd!

Esmé mv Kay en ???

(31.1 wk zwanger)

Ik ben van Feline 9 dagen later dan de uitgerekende datum bevallen. Maar die harde buiken zijn echt van de laatste dagen, misschien te veel gedaan weer.
Als ik bij de vk op controle ben de 20e dan vraag ik het wel even.
Als het te erg wordt ga ik uiteraard eerder aan de bel trekken.

groetjes Maris

ps ik moet nog tot 19 februari werken

Hi Maris,

Ik wilde net zelf ook zo'n topic gaan maken. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal, maar ik heb voor mijn gevoel erg veel harde buiken. Ik heb behoorlijk pijn bij t lopen, door bekken, maar krijg dan eigenlijk ook meteen een harde buik.   Hoevaak per dag is acceptabel?? Ik heb geen idee, ik wilde het de komende keer ook even vragen, maar ben net geweest, dus duurt nog eventjes...

lfs Mick

Ik heb ook veel last van mn buik en dan harde buiken vooral.
De verloskundige heeft me verteld dat dit heel normaal is bij een tweede
omdat de boel wat slapper is in de buik. Eerder vingen de spieren een groot gedeelte op volgens haar. Helemaal als je binnen 2 jaar weer zwanger bent schijnt dit zo te zijn.

Ik heb dus veel harde buiken maar maak me geen zorgen!

Groetjes

Hoi,

Ook ik ben binnen 2 jaar weer zwanger geworden. De tweeling heeft destijds mijn buik enorm opgerekt. Dus dat zou een verklaring voor mijn hoeveelheid harde buiken kunnen zijn.

Maar bij mij komt het ook, omdat ik gewoon teveel deed. Sinds gisteren ben ik halve dagen gaan werken. 's Middags ga ik tegelijk met de tweeling naar bed. Nu hopen dat dat effect heeft. Ik moet nog tot eind volgende week werken en dan heb ik (eindelijk) verlof.

gr,
Martine

Terug
Bovenaan