Harde buiken

Ik heb er al zo'n 2 maanden last van. Het is enerzijds voor mij een teken dat ik het rustiger aan moet gaan doen, maar heb het ook al een paar keer 'zomaar' gehad.
Vk gaf aan dat het in het algemeen een teken is van te grote belasting. Ik heb het nu vooral als ik te lang loop of sta. Ik doe het nu al wel wat rustiger aan moet nog 5 weken werken....

Hi,

Ik ben zwanger van mijn 1e kindje dus kan het helaas niet vergelijken, maar heb er best veel last van. Ik werk sinds gisteren 50% - vooral doordat ik last heb van mn bekken en rug - maar merk nu al dat de harde buiken ook minder zijn. Rust nemen helpt maar goed, met een kleintje in huis werkt dat natuurlijk niet altijd.
Je leest wel dat het tijdens groeispurten vaker voorkomt, hoeft niet slecht te zijn voor de baby alleen teveel is niet goed.

Groetjes Janneke

Ook ik heb echt geregeld last van pijnlijk harde buiken. Ik ken dit helemaal niet van de zwangerschap van Maud.
Maar goed het zal inderdaad komen omdat je nu drukker bent en alles al eens is opgerekt.

Mijn vk vind het niet echt verontrustend, ze zegt lekker gaan douchen en ontspannen, als ze dan nog aanhouden moet ik contact opnemen.

Groetjes naomi

Jaaaa hier ook! Ik ben blij met dit onderwerp want begon me al zorgen te maken. Maar lees nu dat het schijnbaar (zeker met een tweede) vrij normaal is. Ik merk dat ik gewoon te weinig rust krijg/neem. Hopelijk gaat dat in mijn verlof beter (2 weekjes nog!)
Ik had het maandagavond echt zo erg dat ik bijna de verloskundige gebeld heb. Het leek wel een beetje op weeen, kon echt alleen nog maar voorover hangen van de pijn in mn rug en buik. Mijn ouders waren bij ons dus ik heb geprobeerd niet teveel te laten merken (anders maken ze zich ook zo'n zorgen). Gisteren was het weer weg, ik denk dat het misschien wel indalingsweeen geweest zijn, heb het idee dat het kindje ook iets is gezakt, dus wellicth is het dat geweest.

Liefs,Marcia mv Puck en 32 w zw

Terug
Bovenaan