harde muziek

Ik heb kaarten voor een (hard) popconcert gekregen. Maar ik ben dan 30 weken zwanger...
Hoe erg vinden baby's harde muziek?? Ik kan er niks over vinden...
 
Heb daar over gelezen en het werd afgeraden (weet alleen niet meer waar ik het heb gelezen :), de baby zou in de stress schieten. Ik denk zelf wel dat het persoonlijk er misschien per baby verschillend. Je kunt thuis met harde geluiden kijken of de baby daarop reageert. De mijne begint regelmatig te 'rommelen' als ik onrustige muziek op het staan.
Ik heb tot paar weken geleden djembée (afrikaanse trommel) gespeeld (veel lage en harde geluiden). Mijn leraar raadde het af om na 6 maanden dat nog te doen en daar voel ik me eerlijk gezegd wel goed bij.
Succes met je beslissing, Janine (27 weken)
 
Hallo,

Harde concerten schijnen slecht te zijn voor het ongeboren kind door de trillingen van de boksen. Doordat het volume zo hoog is, zijn de trillingen ook erger. Ik zou het voor de zekerheid maar even aan je verloskundige vragen.
Groetjes
 
Ik ben gewoon gegaan hoor, tot op het laatst. Mijn verloskundige vond het ook geen probleem. Je moet alleen goed naar je lichaam luisteren. Het zwaarste zal zijn om de hele tijd te moeten staan. En je merkt zelf wel wat je kindje ervan vindt. Je moet natuurlijk niet voor een box gaan staan en niet op de eerste rij natuurlijk, maar dat had je zelf denk ik ook wel begrepen. Verder zou ik gewoon lekker gaan en plezier maken, je kindje zit echt wel goed beschermd.
 
Je kindje hoort de lage tonen het beste.
Het schijnt je vaker te schoppen als hij het helemaal niks vindt, dus luister daar maar naar.
Je moet je wel realiseren dat je kindje in je buik heel goed kan horen!
lfs. M.
 
ik heb dit jaar ook ontzettende pech mijn vriend en ik zouden nl naar 3 festivals gaan deze zomer graspop waldrock en dynamo maar doordat ik dan 6-7 maanden zwanger ben gaan we niet
niet omdat het slecht zou zijn voor mijn kindje maar voor mijn gevoel ik wil nl nix forceren het zijn nl niet van die rustige bands die daar komen allemaal gothic en black metal
ik heb er ontzettend van gebaald want er komen bands die niet zo vaak in nederland zijn en waar ik ontzettend gek van ben maar ik kies in dit geval voor mijn kindje en niet voor mijn plezier dat kan ik altijd nog doen toch ???
 
Terug
Bovenaan