harde muziek

Ik zou het absoluut niet doen, ik heb namelijk gelezen dat vooral de bass tonen zwaar schadelijk kunnen zijn voor de baby, aangezien het vruchtwater die trillingen nog sterker verder geeft aan de beeb. Er stond zelfs bij dat dat wel eens de reden is geweest dat de vliezen vroger gebrokne zijn. Dus mijn menig is doe het niet! Over tien weken kun je weer alles doen en laten wat je wilt met je lichaam maar ik zou nog even afzien!
Succes ermee!
Groetjes
 
Ik ben 22 weken zwanger en vorige week naar een concert van Kane geweest.Het was geweldig en wat het duwen betreft ,ligt het er gewoon een beetje aan waar je gaat staan.
Ik had een dikke fleece trui aan en die heb ik gewoon om mijn middel gedaan als demper.
Valt best mee,oom het geluid uit de baarmoeder te imiteren,moet je bij het concert je vingeres maar eens in je oren stoppen en gapen.
Dat is wat je baby ongeveer hoort.
Dit is mijn derde kindje en bij mijn eerst ben ik met 35 weken nog naar Bon jovi geweest.Ik weet het niet echte hardrock,maar ook best wel hard.Was nog voor die softie cd. Gewoon gaan dus!
 
Hoi anoniem,

Volgens mij is het niet echt schadelijk voor je kindje, maar vindt hij/zij het niet leuk om in die herrie te zitten. Voor jou lijkt het me ook niet zo fijn: de hele tijd staan en misschien is het wel heel warm.
Ik ben met 7 weken naar Lowlands geweest (geen succes, ik was doodziek) en verder met 18 weken naar een metalconcert, maar daarna ben ik er maar mee gestopt. Ik voelde de baby de hele tijd wild schoppen, een teken dat ze het niet naar haar zin had.

Ik zou dus naar je lichaam en je kindje luisteren; het is ook balen als je helemáál niet kan gaan! Zelf ben ik gelukkig vandaag 40 weken, zodat ik Dynamo en zo niet hoef te missen, hihi.

Succes en liefs,
Pam
(40 weken)
 
Ik heb kaartjes voor Phil Collins afscheidsconcenrt in juni. Ik ben dan 37 weken en twijfel ook enorm... wat moet ik doen. Toen de kaartjes besteld moesten worden was ik ongeveer een week of 8 zwanger en wist nog niet eens of het tot zover allemaal wel goed zou gaan! Nu ben ik 28 weken en ik denk dat ik de beslissing tot het allerlaatste moment ga uitstellen...

Succes met beslissen, maar een hard concert is natuurlijk wel wat anders dan Phil Collins!!!
 
Ben afgelopen week naar Mayumana geweest en ben 34 weken zwanger. Denk zelf niet dat het heel slecht voor het kindje was, maar was wel helemaal bekaf en zou het daarom al niet meer doen. Heb de dag erna alleen maar geslapen.
Of je baby heel veel stress krijgt dat denk ik niet want dan kan je helemaal niets meer doen, maar je moet ook een beetje aan jezelf denken.

Groetjes
H
 
Ik heb zelf nog staan optreden met 30 weken. Heb me eerlijk gezegd niet echt afgevraagd wat de baby daar van zou vinden.
Ik repeteer ook elke week dus denk dat de baby daar ook wel een beetje aan gewend is. Meestal als ik muziek van mijn band opzet reageert de baby.

Ben ook nog naar een concert geweest van Iron Maiden, ergens halvewege mijn zwangerschap. Maar ben zover mogelijk weg gaan zitten.
Tijdens mijn optreden heb ik de baby niet gevoeld maar kan zijn dat hij lekker lag te pitten doordat ik volop aan het bewegen was.
Ben nu 33 weken en doe het een stuk rustiger aan. Maar als ik me goed voel ga ik nog wel steeds repeteren.
 
Terug
Bovenaan