Harde muziek..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

In januari heb ik een bruiloft, waar ook een feestavond met muziek in zit, nu vroeg ik me af of die harde muziek kwaad kan voor de baby, ik weet niet of er een bandje of een DJ komt. Ik ben 18 februari uitgerekend.
Ik weet wel dat ze t afraden om naar een houseparty of een concert te gaan.
Wie weet meer?

Groetjes van Mammie V.

je moet gewoon je eigen gevoel volgen. Ik ben met 29 weken zwangerschap naar een dancefeest geweest en heb niet het idee dat mijn kindje eronder geleden heeft. En bij t concert van Marco Borsato 2 weken later, ook nergens last van gehad!
Fijn feestje!! mira

Hallo

Ben toen ik in verwachting was van de 1e naar een apres-ski party geweest in een grote hal heb er niks van over gehouden. En ben toen op het laatst ook gewoon naar de zaal geweest met de carnaval, waar de muziek dan ook niet bepaald zachtjes staat.
Zolang als je maar niet echt in de buurt van de boxen gaat staan kan het volgens mij geen kwaad. En anders even navragen als je op ontrole moet.  Veel succes.

Groetjes bg

Hi,

Ik heb in verschillende boeken gelezen dat harde muziek niet goed is voor de baby. Hij schrikt hiervan en weordt onnodig aan stress onderworpen.
Ik heb bij mijn eerste gelegenheden met harde muziek gemeden. Het voelde gewoon niet goed.

Groetjes,
Nous

Hoi. Ik heb me dit ook afgevraagd. Ik zit echter in een rockband en heb met 29 weken zwangerschap nog opgetreden. Ik heb niet aan mijn kindje gemerkt dat het drukker werd of iets. Het was vaak juist omgekeerd!! Voordat ik dan ging oefenen was het druk en tijdens het zingen en al de herrie werd het rustig.
Als het echter niet goed voelt, zou ik er niet aan beginnen. Jij bent anders wel gestresst, omdat je je zorgen maakt en dit merkt je kindje natuurlijk wel. Het enige waar ik me zorgen om zou maken is de rokerige omgeving waar je vaak in verkeerd tijdens concerten. Deze schadelijk stoffen gaan natuurlijk ook linea recta naar je kindje toe.....

Hoop dat je er iets mee kan!!!!
groetjes Sandy

Hoi,

Ik zie wel vaker dat zwangeren naar concerten en cafe's etc gaan maar ik blijf erbij dat dit erg onverstandig is. Baby's in je buik zijn niet gek op harde muziek en harde dreunen. Als je dat weet dan zou ik het risico niet nemen. Ik vind dat je baby het zo rustig mogelijk in je buik moet hebben, daar groeien ze het beste van.
Maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Gr. Mickey 35,4 wk

quote: mick02 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 21:33:34'));

Hoi,

Ik zie wel vaker dat zwangeren naar concerten en cafe's etc gaan maar ik blijf erbij dat dit erg onverstandig is. Baby's in je buik zijn niet gek op harde muziek en harde dreunen. Als je dat weet dan zou ik het risico niet nemen. Ik vind dat je baby het zo rustig mogelijk in je buik moet hebben, daar groeien ze het beste van.
Maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Gr. Mickey 35,4 wk

Absoluut waar, maar ik kan me niet echt voorstellen dat ze van één keer blijvende schade ondervinden. Ik blijf er ook bij dat de rook in cafe's en bij concerten uiteindelijk schadelijker is. Je hebt gelijk ieder moet het voor zichzelf weten...
(Maar ja  hoe doen al die professionele zangeressen het dan als ze zwanger zijn !!!)
Gr Sandy (O ik zie dat we even ver zijn Mickey!)  

muziek of harde muziek is absoluut niet schadelijk voor je kindje.
het went aangeluiden in de omgeving.
en de bass slaat echt niet door je buik .

ik ben tot de 35e week nog uit geweest.
en in de auto hardcore gedraait
heb nu een zeer gezonde dochter met een goed gehoor en slaapt overal door heen en wordt nu zelfs rustig van de muziek ze vind het geweldig omdat ze het kent.

dikke kussies vero

Terug
Bovenaan