Harde muziek..

quote: vero reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 23:50:36'));

muziek of harde muziek is absoluut niet schadelijk voor je kindje.
het went aangeluiden in de omgeving.
en de bass slaat echt niet door je buik .

ik ben tot de 35e week nog uit geweest.
en in de auto hardcore gedraait
heb nu een zeer gezonde dochter met een goed gehoor en slaapt overal door heen en wordt nu zelfs rustig van de muziek ze vind het geweldig omdat ze het kent.

dikke kussies vero

Hoi Vero,
Ik ken een vrouw waarbij de baby ingedaald was en toen ze werd blootgesteld aan harde muziek de baby hiervan zo erg schrok dat de baby zo terug ging. Dit is wel een extreem verhaal maar je gaat toch geen harde muziek draaien als je zwanger bent? Tuurlijk went de baby aan geluiden en dat is ook goed maar niet aan kneiterharde bassdreunen, deze trillen door. Ach iedereen moet het voorzich weten maar ik blijf het onverantwoordelijk vinden.
Gr. Mickey

Volgens mij is het ook niet echt schadelijk voor je.

Ik had 2 weken geleden een bruiloft (was toen 30 weken) en alles ging goed. Houd er alleen rekening mee dat als jij in bed ligt je kindje nog even doorgaat met dansen,..... daar waarschuwden de ervaren moeders mij voor tijdens de bruiloft en het was echt zo, ze was erg druk die nacht.

Maar ja je mag toch ook wel een beetje lol hebben tijdens je zwangerschap, je hoeft echt niet de hele dag binnen te zitten en alle feestjes te vermijden!!!!

geniet ervan zo lang het kan!

Ik was vorig jaar december op een kerstparty van mijn mans werk en de muziek was erg luid. De baby begon hevig te schoppen en ik had het gevoel dat ze het echt niet leuk vond, dus ben ik weggegaan. Ik voelde me er niet prettig bij. Ze is 1 maart geboren en is een rustige baby, heeft er verder niets aan overgehouden. Toen ik zwanger was van de eerste ben ik ook wel uit geweest met luide muziek, maar ik kan me niet herinneren dat ik het toen vervelend vond. Ga gewoon op je gevoel af op de dag zelf.

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga er gewoon naartoe en dan zie ik daar idd wel hoe t gaat.

Groetjes Mammie V.

Ik zou het persoonlijk zelf echt niet doen! Ten  eerste wordt je baby er onrustig van en ten tweede kan het zelfs het gehoor van het kindje aantasten dit heb ik pas nog gelezen.
Maar je moet het zelf maar weten ieder zijn pleziertje.

Hallo,

is K3 ook harde muziek?? hihi...
Ik ga de 16e in eindhoven naar K3 met mijn dochtertje...we zien wel hoe het gaat..laatst was er zo'n braziliaanse drumband bezig in de stad en de beebie begon ook te trommelen...

Groetjes Valerie

hou inderdaad in de gaten hoe je baby reageert, als hij heel druk wordt kun je beter iets rustiger gaan staan. Blijf uit de buurt van de boxen, want de bass trillingen gaan door je lijf en daar heeft je baby wel last van. Verder zal het wel kunnen, het geluid wordt natuurlijk ook gedempt door je lichaam dus je baby hoort het niet zo hard als jij zelf.

een keertje harde muziek kan toch niet zoveel kwaad?

toen ik 36wk zwanger was had ik een bruiloft en daar werd ook harde muziek gedraaid.. en ook gerookt.

soms kun je rokerige ruimtes niet ontwijken. als je bij iemand thuis bent kun je niet altijd van ze verlangen dat ze niet roken waar ik bij ben..
ik ging niet meer naar cafe's en hardcorefeesten toen ik zwanger was. maar ook voor ons zelf is harde muziek niet goed voor ons gehoor.
ik ging regelmatig naar hardcore feesten waar terror werd gedraaid en hoor nog steeds even goed..

volg je gevoel!!

veel plezier op de bruiloft en nog een fijne zwangerschap!

liefs cis

Terug
Bovenaan