A
Anoniem
Guest
quote: vero reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2006 23:50:36&apos
);
muziek of harde muziek is absoluut niet schadelijk voor je kindje.
het went aangeluiden in de omgeving.
en de bass slaat echt niet door je buik .
ik ben tot de 35e week nog uit geweest.
en in de auto hardcore gedraait
heb nu een zeer gezonde dochter met een goed gehoor en slaapt overal door heen en wordt nu zelfs rustig van de muziek ze vind het geweldig omdat ze het kent.
dikke kussies vero
Hoi Vero,
Ik ken een vrouw waarbij de baby ingedaald was en toen ze werd blootgesteld aan harde muziek de baby hiervan zo erg schrok dat de baby zo terug ging. Dit is wel een extreem verhaal maar je gaat toch geen harde muziek draaien als je zwanger bent? Tuurlijk went de baby aan geluiden en dat is ook goed maar niet aan kneiterharde bassdreunen, deze trillen door. Ach iedereen moet het voorzich weten maar ik blijf het onverantwoordelijk vinden.
Gr. Mickey
muziek of harde muziek is absoluut niet schadelijk voor je kindje.
het went aangeluiden in de omgeving.
en de bass slaat echt niet door je buik .
ik ben tot de 35e week nog uit geweest.
en in de auto hardcore gedraait
heb nu een zeer gezonde dochter met een goed gehoor en slaapt overal door heen en wordt nu zelfs rustig van de muziek ze vind het geweldig omdat ze het kent.
dikke kussies vero
Hoi Vero,
Ik ken een vrouw waarbij de baby ingedaald was en toen ze werd blootgesteld aan harde muziek de baby hiervan zo erg schrok dat de baby zo terug ging. Dit is wel een extreem verhaal maar je gaat toch geen harde muziek draaien als je zwanger bent? Tuurlijk went de baby aan geluiden en dat is ook goed maar niet aan kneiterharde bassdreunen, deze trillen door. Ach iedereen moet het voorzich weten maar ik blijf het onverantwoordelijk vinden.
Gr. Mickey