Harde rand onderbuik

Zwangerschapstest negatief.
Vanmorgen de huisarts gebeld, morgen ochtend moet ik langskomen. Ik ben heel benieuwd. De assistente vroeg of ik wel naar de wc kon dus ik dacht gelijk ohjee straks gaan ze het daar op steken ofzo..terwijl ik daar geen problemen mee ervaar. Spannend spannend spannend. Kon iemand me maar meer vertellen nu ??
De harde rand is nog steeds aanwezig. Ik krijg er steeds meer steken bij en daarbij wordt de afscheiding ook steeds erger. Inlegkruisjes zijn nodig. ?
 
Dankjewel meiden!
Hierbij even een update.
De huisarts vind het vreemd van de harde rand. Normaal gesproken krijg je sown rand als je zwanger bent en richting het 2e trimester gaat vanwege het groeien van de baarmoeder. Het kan eventueel een vleesboom zijn die aan het groeien is, iets aan mn eierstokken of de baarmoeder zelf. Omdat de klachten steeds erger worden en ik eind volgende week op vakantie ga heeft hij een spoed aanvraag gedaan voor een inwendige echo. Omdat ze rammetje vol zitten hier in de regio kan ik a.s maandag nog terecht. Heeel spannend allemaal! Ik hou jullie op de hoogte ?
 
Hey Daannntje,

Fijn dat je huisarts meedenkend is en je maandag terecht kan voor een echo! Dan zal je in elk geval gelijk weten wat er is
 
Terug
Bovenaan