harde schopjes

ben gisteravond zo ontspannen mogelijk op bed gaan liggen. En zo waar het leek te werken. Ik voelde een aantal keren een soort "plopjes"onder mijn hand. Alsof er iets op borrelde en tegen mijn hand aan kwam. het lijkt erop dan onze kleine zich nu dan toch laat voelen. Heerlijk. Dit geeft zoveel meer rust.

Vriendlief heeft onze kleine man nu ook een keer kunnen voelen. Volgens mij had ie vrijdagavond echt een feestje in mijn buik ofzo. Lagen in bed en hij ging goed tekeer. Gelukkig ook nog een keer toen vriendlief z'n hand op mijn buik legde.

Afgelopen weekend verder weinig gevoeld, maar nu is ie weer lekker bezig. Heerlijk gevoel.

Wat fijn Frederieke dat je het nu voelt!! Ik kan me voorstellen dat het meer rust geeft!
Ik ben nu 21 weken en pas echt sinds een paar dagen is het heel vaak aan het bewegen. Echt een heerlijk gevoel, daar wil ik nu ook zo ontzettend van genieten! Want dat miste ik wel nadat mijn dochtertje was geboren!
Geniet er allemaal lekker van!

ik ben sinds vandaag precies 25 weken zwanger... maar ik voelde onze kleine al een poos terug voor het eerst... ik geloof al met de 20 week. maar moet vooral lachen als ik net in bed ligt... soms gaat het er ook best flink aan toe haha.

Terug
Bovenaan