zoals is al zei: als je gewend bent om te rennen en je hebt er nog steeds fut voor dan moet je dat zeker doen. Je lichaam geeft het echt wel aan wanneer het niet meer gaat. Dit geven deskundige ook aan zoals je bij bovenstaande opmerkingen ziet staan.
Inge, Ik bedoelde het niet zo pinnig als het misschien overkwam. Ik geloof je verhaal ook wel, maar ik denk niet dat je zo zondermeer kunt zeggen dat dat lekken van het vruchtwater de oorzaak is van het hardlopen, ws speelde er al iets anders. Natuurlijk ben ik niet deskundig genoeg om daar over te oordelen, maar aangezien ik van hardlopers, vk, gyn en fysiotherapeuten alleen maar hoor dat het GEEN kwaad kan (als je het tenmisnte gewend bent om te rennen) denk ik niet dat je zo glashard op een forum kunt gaan roepen dat het zeker wel kwaad kan. Verder vind ik ook eigenlijk dat je dit soort vragen beter aan een deskundige kunt stellen en niet zomaar op een forum, want dan krijg je vaak van die uiteenlopende verhalen en dan weet je dus nog niks.
Dusse.....aan degene die de vraag stelde vraag het gewoon ff an je VK of gyn. Ik ben ook wel benieuwd wat die ervan zegt.