Haren een ander kleurtje?

Hoi Nicole

Ik heb mijn haren toen ik 10 weken zwanger  was een kleurspoeling gegeven.
Gewoon thuis.
Heb hier ook heel lang over getwijfeld en navraag gedaan en de meeste antwoorden die ik kreeg was doe maar een spoeling dat kan geen kwaad. Na toch nog een week er over getwijfeld te hebben heb ik het uiteindelijk toch gedaan.
Het blijft toch een onderwerp waar geen duidelijk antwoord op is,maar je je eigen gevoel moet volgen.
Doe wat je zelf het beste lijkt.
Succes

Bedankt voor jullie reacties!
Ik zal het allemaal op mij in laten werken...  
Groetjes, Nicole

Ik verf mijn haar ook gewoon hoor, maar zorg wel dat ik de ramen en deuren goed open heb tijdens het verven, zodat de lucht snel weg kan. Kappers verven toch ook vaak het haar van klanten en zwangere kapsters werken dagelijks met haarverf...

Groetjes Bianca, 19 wk + 1 dag

Goh, toevallig - ik zat net te dubben of en wanneer ik even naar de kapper zou gaan. Mijn haar is erg touwerig op het moment en een verfje maakt het altijd zo mooi glanzend!
Misschien een spoeling, daar zitten volgens mij minder chemische stoffen in!

Lijkt me inderdaad wel even lekker dat getut aan je haar, ik ga geloof ik nu maar even een afspraak maken!!

Hoi,

Ik verf ook gewoon mijn haar zowel thuis als bij de kapper. Het beste is een verfje zonder ammoniak erin en zonder waterstof peroxide..Bij De Tuinen verkopen ze een verfje die lang blijft zitten en op basis van natuurlijke produkten.

Gr Elmira.

Terug
Bovenaan