haren wassen

Met Brendan nu 2jr&8mnden had ik t zelfde probleem.Maar mijn oplossing is simpel.Ik laat hem helpen.En als we t samen doen, hij ook beetje shampoo,ook bekertje water voor natmaken&schoonspoelen, ook haren wassen met handjes,gaat t zonder problemen en is er geen natte badkamer, nou'ja.....
 
Hallo,

Ik laat ze alletwee meehelpen, ze krijgen zelf een druppeltje shampoo en mogen het samen met mij wassen. Met uitspoelen laat ik ze naar het plafond kijken, dan komt het water niet in de ogen. Gaat prima zo. Met de jongste,1, doe ik het net zo alleen helpt die nog niet mee.

Groetjes,

Linda
 
Hoi,
bedankt voor jullie tips. De babyborn mee in bad, hebben we geprobeerd. Helaas, geen succes. Het meehelpen, dat helpt wel. Mijn man en ik doen haar samen in bad, hij houdt haar een beetje vast en zorgt dat ze naar boven kijkt. Ik was haar haartjes en spoel ze uit. Zodra de zeep in haar haartjes zit, helpt ze mee. Ze kijkt er nu na 2 weken nog steeds heel erg zielig bij en begint ook een beetje te piepen en klein beetje te huilen, maar lang niet meer zo erg als voorheen.
Voordietijd vraag ik haar ook, of ik haar haartjes zal gaan wassen. Dan huilt ze al wel een beetje, maar knikt wel ja. Dus we gaan op deze manier nog even door met haar en wie weet is het straks een grote plezier wasserette.
Groetjes Desiree
 
Terug
Bovenaan