harig

Ik doe een klodder ontharingscreme erop, 10 min wachten (badjas aan) en dan onder de douche met een washand weghalen. Wel van voor naar achter vegen!Daarna beetje bodylotion en klaar. Haren komen minder snel en vooral minder dik terug dan bij scheren! Succes
 
Mag ik opperen dat je het ook gewoon kunt laten zitten?! De vk/gyn hebben dat echt al wel eens eerder gezien hoor (en het aanzicht daarzo lijkt me sowieso niet geweldig terwijl ze dat toch veelvuldig zien) en tijdens de bevalling is dat echt niet iets wat ze nou eens goed beoordelen (laat staan er commentaar op geven). Dus... als je het niet voor jezelf doet, gewoon laten zitten.
(Ben trouwens wel blij dat je dit onderwerp naar voren bracht. Ik twijfelde ook een beetje hoe normaal haar op die plek is, maar ben erg opgelucht dat ook dit een algemeen voorkomend iets is.)
 
Hihi, zo te zien heeft zo'n beetje iedereen er last van :)

Ik heb het ook hoor en sinds dat ik zwanger ben lijkt het wel 10x erger geworden ! Ik schaam me er ook voor maar ja het is niet anders.
Ik haal het wel weg, straks als je bevallen bent gaat er bloed in zitten en dan gaat het aan elkaar plakken, ten eerste vind ik dat echt onsmakelijk en ten tweede gaat het dan lekker pijn doen als het schoon gemaakt moet worden.

 
Terug
Bovenaan