haring wel of niet

Zure haring, gezoute/ gepekelde haring, (en gerookte) mag wel gewoon! Dat aanstellerige gedoe de hele tijd (niet de 1e anoniem hoor!), vette vis is juist goed voor de ontwikkeling van de hersenen van je kindje!

Laat je goed voorlichten door je huisarts en vk en lees eens wat boeken! Zo geniet je tenminste nog een beetje van je zwangerschap!

Lein (39e week)
(die alvast excuses aanbied voor felheid maar die wel erg moe van wordt van al dat gemier over eten! zullen wel de hormonen zijn hahaha!)
 
Ja hoor, ik weet ook zeker dat het wel mag, maar ik kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer weet of het wel of niet mag met al die tegengestelde antwoorden hier.

Goed plan van anoniem hierboven: bel even je verloskundige.
Ik heb het gisteren inderdaad ook gezien en hij zei letterlijk dat zwangere vrouwen dit meer zouden moeten eten, omdat het zo goed is voor de baby.

Ik, maar wie ben ik, zou er gewoon lekker van genieten als ik jou was.
Maar dan wel met mate, je weet maar nooit.

Heel veel succes.
lfs. M.
 
hoi

ik ben dus die eerste anoniem. ik ga het dus maar aan mijn vk vragen. want ik kom hier ook niet echt wijs uit. maar in ieder geval bedankt voor de moeite. het is dus voor 75% goedgekeurd.
hihi
groetjes...........
 
in haring en vette vis(wel gare vis) zitten omega 3 vetten die zijn goed voor je kindje om te groeien ik heb t aan de visboer mijn vk en de gyn gevraagd van alle krijg ik t antwoord EET HARING!!!!!!!!! en vette vis maart moet duswel vers zijn haring is rauw en dus dnek je dat t niet mag maar t mag (godzijdank)

 
Precies, haring is sterk gepekeld en daardoor heeft de listeria bacterie op deze vis geen kans. Gewoon lekker van je haring genieten dus, kan absoluut geen kwaad.
 
Volgens mijn vk mag je het gewoon eten.
Weet je dat rauwe haring altijd eerst diepgevroren word? Dan zijn alle bacteriën eruit en parasieten, dan is het dus volkomen veilig. Zijn veel mensen die dit niet weten.
Eet smakelijk,
Groetjes sonja.
 
Terug
Bovenaan