Haring

<p>Wie eet er ook haring tijdens Zwangerschap wel bij een visboer .</p><p>Ben benieuwd ik heb het van een vriendin die ook tijdens Zwangerschap haring at en ze zei dat kan gewoon haar kind zelfs list ook haring hoop die van mij straks ook</p>

In de zwangerhap app van voedingcentrum word geadviseerd niet te eten alleen zure haring. Ik heb beide niet gegeten tijdens de zwangerschap. 

Ik heb het alleen gegeten wanneer ik er echt trek in had! 
de ene site mag het wel en van de andere niet!!! Heb het alleen gehaald bij een visboer waar ik er echt op kon vertrouwen. 

Ja precies en daarbij als je na vraagt hoor je heel veel mensen die haring eten daarbij ze halen zo de bactieren uit door de speciale behandeling de ze krijgen heb ik gehoord. De verloskundige zei ook haring mag er zijn zo veel dingen die je niet mag in der loop van jaren maar als je maar aan basis houd zoals geen rauwe melk en rauw vlees en rauw vis zoals zalm en tonijn.  Ze zeiden ook he mag gewoon tonij  uit blik maar niet extreem veel nou lust ik niet echt tonijn maar had laatst wel een Subway van genomen.

Terug
Bovenaan