Haring

Mijn verloskundige raadt haring juist aan! Wel alleen vers halen bij de visboer, dus niet in de supermarkt of een kraampje wat buiten ergens staat.
ben sowieso niet zo’n fan van de ZwangerHap app meer.... volgens die app mag je amper wat, mijn verloskundigenpraktijk is ook geen fan van de app omdat ze merken dat er heel krampachtig mee om wordt gegaan. Zij houden gewoon de richtlijnen van het RIVM aan

Precies indd want ik vroeg mag je ook Franse kaas zei ze ja die geprastureesrd zijn indd ik heb die app ook er afgehaald . En indd niet uit de winkel en meteen op eten doe ik altijd . Binnen zelf ook .net als smeer worst  mag ook maar 1 boterham per dag alleen nu ik  zwanger ben vind ik niet meer lekker haha

Ik heb tijdens m'n zwangerschap nog verschillende soorten vis gegeten bij de visboer. Maar wist wel zeker dat het vers was. En m'n kleine meid is gewoon gezond. Zolang je weet dat het echt vers is, kun je het wel eten hoor. Niet elke dag, maar af en toe kan prima. 

Mijn verloskundige en de gynaecoloog raden het af om haring te eten ongeacht van de supermarkt of visboer. 
En ik vind het heerlijk, maar ik wacht nog even een paar weken?

Dan zijn hun we helemaal van nieuwe regels die van mij houd de oude regels gewoon aan. Geen rauw vlees en vis mag wel tonijn blik nirt te vaak en haring is juist goed voor je als je aan visboer vraag hoeveel mensen komen tijdens Zwangerschap haring halen is het veel.  

Terug
Bovenaan