haring?!

Dames,
Ik weet het, er worden hier zoooo veel vragen gesteld over wat er wel en niet gegeten mag worden, maar deze ben ik nog niet tegen gekomen.
Weet iemand of je een verse haring mag eten als je zwanger bent? Ik ben er tot nu toe vanaf gebleven, maar dat tentje aan de overkant gaat steeds sterker lonken!
Alvast bedankt voor de info!

Gr. Marjon
 

Hoi Marjon,

Ja hoor je mag gewoon haring eten. Is geloof ik de enige "rouwe" vis die je mag. Eet ook elke week een haring met veel augurk. Heerlijk. Geniet er maar lekker van.

Vera
 
Ja hoor Marjon haring mag je gerust eten dat is juist goed ik heb er ook heel wat op tijdens m'n zwangerschap. Heerlijk. (nu nog trouwens hoor)
Dus neem er gerust eentje.
Eet smakelijk en nog een prettige zwangerschap
 
ja hoor geniet er lekker van,alleen moet je wel even in de gaten houden dat die echt vers is.
kun je dus beter bij de viskraam halen dan de voorverpakte van de supermarkt.
en wist je dat het nog goed is ook voor je kindje/.
 
hoi
ik heb het in het begin van mijn zwangerschap een paar keer gegeten, omdat ik er zo verzot op ben. maar ik had het een keer voor de zekerheid gevraagd aan mijn vk en die zei liever niet...nou durf ik het eigenlijk niet meer.
ik eet eigenlijk alles...behalve rauwe haring, en rauw vlees.
groetjes van sandy
 
Hoi,

Kijk even op www.predictor.nl en dan bij zwanger zijn en dan naar lekker eten. Op die site zeggen ze juist dat haring goed voor je is!

groetjes Rachel
 
Terug
Bovenaan