haring?!

en er zitten omega3 vetten of iets in die zijn goed voor de hersentjes
dus je mag t gewoon eten en genieten ervan doe ik ook elke vrijdag waneer hier markt is hij word dan schoongemaakt waar ik bij sta maar kij ker niet naar anders hoef ik m niet meer dus hij is vers en heeeerlijk hihihi
 
Hoi
Lekker he die haring.
Mijn man vist erop dus hij komt met verse haring.Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap ook gegeten en de gyn zegt dat het geen kwaad kan alleen
als je te hoge bloeddruk hebt zit nl ontzettend veel zout in.
 
je mag gewoon haring,het is dan wel rauw maar wel bewerkt en altijd heel vers!! buiten dat,als vis niet goed zou zijn ruik je dat meteen....ik eet het gewoon lekker door,en bijna elke vk zegt dat je het gewoon kunt eten...de gene die van niet zeggen...tja misschien zelf een beetje onwetend??
 
Ook mijn verloskundige heeft gezegd dat het onder de rauwe vis valt en ik het niet mag eten. Ik neem het zekere voor het onzekere hoor en eet het over een half jaartje wel weer!

Groetjes, Floor.
 
Ja hoor je mag haring eten. Heb ik met de 1ste ook gedaan en doe het nu weer. Haring is ook goed voor de ontwikkeling van de hersenen van je ongeboren baby! Dus lekker eten en 1 haring in de week en je bent ook nooit ziek en ik kann het weten hahaha ben ook nooit ziek.
Groetjes Sandy 14 weken
 
Terug
Bovenaan