Haring

Ik geloof dat je haring (vers) en gerookte zalm (vers) wel mag eten.
Het gaat inderdaad om vacuumverpakte vis die in de supermarkt ligt.
Daarvan weet je dat het niet vers is. De vetten in vis zijn goed voor
je eigen hersenen, en voor de hersenen van je baby. Kijk eens op
www.visolieplein.nl



Ik neem zelf visolie in met Vitamine D. Er is ook speciale visolie voor
zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven. Het is ook al
wetenschappelijk bewezen dat het goed voor je is, Dus ik zou lekker
verse vis eten, en als je dat niet eet, elke dat visolie capsules
innemen. Vraag maar eens bij een vitaminespeciaalzaak.



Mijn zoontje van anderhalf krijgt het al heel lang, elke morgen een
lepeltje. Ik neem het ook in, mijn man ook. Schijnt ook depressies
(postnataal - prenataal) tegen te gaan.



Groetjes

Jo

 
Hoi,

als ik het zo lees is het nogal verwarrend, volgens de ene wel, volgens de andere niet...
Als je perse omega-3 vetzuren wil binnenkrijgen, tegenwoordig is dat het nieuwe toverwoord in de voedingssector denk ik. HIer in Belgie is er boter, brood, zelfs vlees met omega-3. En ook nog allerlei oliën, capsules en siropen. Als je er dan nog tekort komt, weet ik het ook niet meer. Het is alleszins zeer goed tegen de cholestorol.

MIjn gynaecologe zei dat ik geen rauw vlees mocht eten, maar wel gerookte vlees- en viswaren. Zo zie je maar, iedereen zegt iets anders.

Dikke knuffel, Luna
 

Haring mag je gewoon eten hoor, is zelfs goed voor je. Zoals sommige hierboven ook al zeiden is het erg goed voor de hersenontwikkeling van je kindje.

En haring is niet een rauwe vis in de vorm van onbewerkt... haring is gezouten en ingevroren geweest. Dat invriezen tot minimaal -20C moet gebeurt zijn om een bepaalde worm (nematode)  te doden die eventueel in de haring kan zitten.

(heb familie werken bij een visgroothandel vandaar dat ik dat weet)

 


HARING IS GOED!!!!

mijn broer heeft zijn eigen haringstal en weet dat het wel goed is. ook mijn vk. en huisarts hebben mij dat verteld.. heel vreemd dus dat die van jou het tegengestelde vertellen! neem jij maar lekker een haring hoor!

xx bren.
 
Mijn collega heeft zich tijdens haar zwangerschap kapot gevreten in haring (ok iets overdreven, maar ze at ze regelmatig)...prachtige gezonde dochter op de wereld gebracht. Ik weet ook niet anders dan dat dit mag en gezond is

Liefs,
maenca
 
Is inderdaad onzin!!
Geniet lekker van die haring want het is heel goed voor de hersenontwikkeling van je ongeboren babytje!!

Groetjes en laat je niet gek maken hoor!!
Keesje
 
Terug
Bovenaan